Gå til innhold

4 dager over, ingen symptomer...HÅPER

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som er i samme situasjon?

har ikke testet ennå, men det blir kanskje en test i helgen:)

er litt redd for å bli skuffet...siden jeg ikke har symptomer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde heller ingen symptomer, fikk ikke pos test før 10 dager over ikm heller, så er fult mulig å væra gravid forde:)

Skrevet

håper håper håper...det må klaffe nå snart:)

godt å lese at andre har vært uten symptomer...hadde symptom forje gang jeg var gravid skjønner du..men det trenger vel kanskje ikke være likt fra en graviditet til en annen..

Skrevet

med jenta mi begynte jeg å kaste opp før jeg viste jeg kunne være gravid, men var seks uker på vei da å, før det begynte... var bare 17 så tenkte ikke så mye på at jeg kunne væra gravid lissom:)

Skrevet

hei hei.. Jeg er også over..

Er nok ganske langt over også.. Men vet ikke.. Det er 6uker siden siste menstrasjon.. Jeg har uregelmessige sykluser, men pleier ikke gå over mer enn en uke før mensen kommer.. Problemet mitt er ikke at mensen ikke kommer, men at den ikke forsvinner.. så at jeg er så langt over er egentlig veldig rart.. testet for to dager siden, da syntes jeg at jeg kunne skimte en anntydning til skygge, men tar den som negativ intill videre.. Håper jeg får nye tester i posten idag!

Lykke til

Skrevet

Weee...skjønner ikke at dere klarer å vente med å teste eg;)

Eg hadde ingen symptomer før magen kom når eg var gravid med D, så det er fullt mulig;) Og det kan jo varierer fra svangerskap til svangerskap, så selv om du hadde symptomer sist, så kan det vere du ikke får det nå....

Skrevet

Jeg hadde igjen andre symptomer enn en uteblitt mens når jeg var gravid med førstemann. TEST

Skrevet

Hei,

Jeg testet positivt i går.4 dager over ikm.Har ingen symptomer.NADA!

TEST!!!!!Hehe

Skrevet

nå er det 5 dagen, fremdeles ikke noen mens:) og ingen symptomer...

blir ikke testing før over helgen tidligst..har ikke kommet meg på apoteket..irriternde å måtte vente...men om jeg er gravid så er jeg vel det over helgen også..så er vel ikke noe å stresse med:)

kan ikke huske at jeg har vært så forsinket noen gang..så er veldig spennende dette her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...