Maria777 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har IKM idag men venter m testing til tidigst lördag. Lurer på om jeg kan vaere gravid da jeg haft en del stikkinger i maven hö side,skikkelig vondt till tider,vaert mye trett og.Disse symptomer har jeg haft i flere uker. Hade mens 9 mars og siden kom den igen allerede 1 april,etter 23 dager! Har aldrig haft så få dager imellom förr,jeg bruker ha 29-31 dager mellom . Den er som en klokke och har aldrig vaert uregelmessig. Det var mkt mindre blödning enn ellers og bare i 3 dager,jeg bruker ha 5-6 dager ellers. Testet m graviditetstest 12/4,den var negativ.Kanske tok for tidlig eller vad tror ni?Så nå er det litt mer enn 2 uker siden jeg testet,våger ikke helt ta en ny enda.
anonymmmm Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg har å stikkinger i høyre side å er skikkelig hissig til tider( stakkers mann) tok test senest i dag tidlig å den var negativ...... jeg er nå 6 dager over IKM.....Er slike stikkinger ett symptom....?? synes de er veldig kraftige jeg...hehe
Maria777 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Virker som du kan vaere gravid da du er 6 (7) dager over IKM. Du får nok ta nytt test om noen dager,ibland tar det jo litt tid för man får pos utslag. Har du/ni prövd lenge? Vi er inne i vår 3 pp,vill så gjerne ha en til. Har en gutt som er 3 år nå.
anonymmmm Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 vi har prøvd en stund frem og tilbake... har mistet to, en for snart tre år siden, og en august sist år.... jeg har blitt litt redd etter hver gang jeg har mistet, så da har det vært en liten pause... nå er vi inne i 2 pp.. er veeeldig spent! har ikke drevet med sånn temping for, har du? prøvde i dag tidlig, da hadde jeg 37.00....det er vel litt høyt...eller? hååååper det klaffer for oss begge denne mnd da....å at TR holder seg laaang vekke;)
Maria777 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Nå er jeg 2 dager over IKM,tok en test den var negativ. Skjönner ingenting da jeg föler meg veldig gravid men jeg lurer vel bare meg selv. Jag har fortsatt et pyttelitet håp da TR inte kommit enda. Temping har jeg nok ingen peeling på dessverre. Kjedelig å höre at du mistet 2 ggr. Håper spiren sitter snart! Det er ikke helt enkelt m denne babyprövingen,det er berg o dalbane i fölelserne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå