lilly** Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en VIBE, men så viser det seg at hjulet foran ikke går an å få 100% låst, dvs. det vingker litt. Dette betyr vel at vognen vil dra til den ene eller andre siden. Har lest en brukererfaring på at dette var et problem, men det må vel være flere som har hatt problemer med dette??? Eller var det bare et dårlig ekemplar i butikken jeg var?? VELDIG takknemlig for å høre flere brukerrefaringer her!!! Syntes dette hørtes ut som et så stort problem at jeg da heller vil velge SPORT. Håper det er noen som kan dele erfaringer med meg!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg har opplevd akkurat det samme, men tror det er et gjennomgående problem på alle trehjulinger? Har hatt firhjulinger som ikke heller har blitt 100% låst på framhjulene men det spiller ingen rolle, vognen blir stabil likevel... Søskensetet har en bøyle bak som gjør det "umulig" å bruke etter at barnet vokser over ca 80 cm, men tror faktisk du har en lignende bøyle på søskensetet til Sport? Synes uansett IKKE at Vibe var verdt å være så mye dyrere enn Sport. Den kan du jo få kjempetilbud på nå.. Det eneste er jo at Vibe er veldig stilig,da..
lilly** Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Den bøylen eller rammen rundt søskensetet på vibe, er et problem, ja. Men det går an å vippe platen foran bøylen og da skulle det ikke være noe problem. Eneste er man da ikke får brukt hvilestillingen på søskensetet. Tror ikke sport har denne rammen, men skal sjekke det ut. Ellers har jeg hatt flere tre-hjulinger og alle de har vært 100% låst på fremhjulet og ikke dratt mot en eller annen side. Hadde faktisk en vogn som dro mot den ene siden og det var utrolig irriterende. Men fikk ny vogn fra butikken for det viste seg at dette var en feil... Synes ellers det er mange fordeler med vibe, som solkalesjen og at man kan sette søskensetet i to ulike høyder når det står på topp. Men det var dette med hjulet da...hvis det er sånn at det skal være så løst vil jeg heller velge sport....
Lykke X 4 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Det er samme problem med sporten. Det vingler litt, og drar til den ene siden.
Lykke X 4 Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Og sporten har denne rammen rundt søskensetet, som gjør at den eldste ikke kan sitte i hvileposisjon. Det søskensetet er mindre enn vibes sitt, endatil. Jeg hadde sport, men ville ikke ha den som søskenvogn fordi den ikke var god å trille, pga. den ekle rammen rundt søskensetet, og fordi begge barna ikke kunne ligge samtidig. Så jeg kjøpte istedet OTH søskenvogn som går for å være den smaleste av dobbeltvognene. Sporten kvitta jeg meg med
gutteklubben grei Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Søskensetet kan ikke brukes etter at minstemann er sju-åtte måneder, i alle fall ikke slik at barnet sitter godt hvis det skulle sovne eller hvile seg. Det er nok ikke uten grunn at veldig mange selger denne vogna etter kort tids bruk, deriblandt meg...
lilly** Skrevet 30. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2009 Vet virkelig ikke hva jeg skal velge nå.... Datteren min er 2,5 år og baby på 3mnd. Vi kjøpte tvillingvogn, men jeg solgte den igjen fordi jeg syntes det var så mye pes å dra den ut... Derfor P&T... Nå sitter hun bare oppå bagvognen når jeg triller med dem begge to. Men når lillemann begynner med sportsvogn har vi et problem. Da er jo hun snart tre år. Kanskje hun kan nøye seg med ståbrett??? Men tror egentlig ikke det - jeg kjenner henne!! Hun vil nok sitte! Finnes det andre søskenmuligheter??? Hun har ikke behov for å sove i vogna. (Er ikke på tur når hun sover, det går nemlig ikke....) Please help, asså!!!!
gutteklubben grei Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Hva med en BuggyPod, et søskensete man kan sette på siden av den enkeltvogna man har idag... http://www.revelo.co.uk/products_buggypod-smorph.php jeg har et sete, men venter på vogn (TFK Joggster X) håper den passer på, så kan jeg si hvordan det fungerer.. Setet er smalt men skal nok vere greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå