Gå til innhold

Gustav eller Gregers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for mange fine tilbakemeldinger på navnet Gregers :-) Nå lurer jeg på hva dere liker best av Gustav ellers Gregers, dersom dere måtte velge et av disse to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, vanskelig...Men kanskje en knapp på Gustav. Nå slår det meg at de hadde passet bra til to brødre - kanskje du plutselig får tvillinger? :P

Skrevet

Av de to ville jeg valgt Gregers.

Jeg synes Gustav minner litt for mye om gusten....., og så er det noe med - stav, pluss at det er litt for svenskt.

Nei, Gregers er mye flottere.

Skrevet

Gregers, men egentlig ingen...

Skrevet

Jeg er mer vant til Greger, Gregers er liksom Greger sin, Gregers bil..

Tror jeg ville valgt Gustav.

Skrevet

Oj, han Greger jeg snakka om har faktisk en bror som heter Gustav. Litt merkelig at det skulle komme opp her.

Gjest Antarctica
Skrevet

Egentlig ingen. Jeg assosierer også Gustav med noe gustent... Gregor eller Gregar er alternativer som kunne ha vært aktuelle for meg, eller Greger uten s.

Skrevet

Jeg stemmer på Gregers, det er et av mine absolutte favorittnavn:) Jeg leser mye ibsen, og liker flere navn derfra men har alltid hatt gregers som en favoritt;) Var det du som har mann som gjerne vil ha det navnet? Slå til!!

Skrevet

Gustav - uten tvil!! Liker ikke Gregers.

Skrevet

Jepp, mannen vil gjerne ha Gregers, men liker Gustav også :-)

Skrevet

Greger liker jeg godt. Gustav tror jeg, fordi jeg ofte har et problem med guttenavn som slutter på s:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...