AdrenaLine Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 I en annonse på finn står det om Quinny Freestyle: "Vognen ble kåret BEST I TEST i både foreldre og barn og i tv2 hjelper deg." Det står også at vognen ble kjøpt i 2008... Stemmer dette? Ikke det at jeg har tenkt å kjøpe Quinny, men ble jo veldig nysgjerrig her. Rimer ikke med det jeg har hørt... Kåret til beste vogn i 2003 eller noe? Hehe. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17219952
Lykke X 4 Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Ja, lurer på om den kom best ut i en test for mange år siden. Men så har det jo også kommet dårlig ut/strøket på enda flere tester etter det. Jeg stoler ikke så mye på vogntester, spesielt etter de siste som har blitt utført, hvor de har rare testkriterier, vurderer pris, kommer med feilaktig info om vognene og hvor de som utfører testene ikke har peiling på skille mellom vognkategoriene de tester ut. Jeg stoler faktisk mer på brukererfaringer når jeg skal kjøpe en vogn.
storbil Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Tror faktisk den ble best i test i 2005 eller 2006 hehe... Long time ago kan man si... Oth tapte i samme testen foresten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå