Gå til innhold

Hmmm... Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å bli gravid igjen rett etter en sa?

Jeg fikk ei datter i september 08, og hadde en sa nå 1 april. Var 7 uker på vei. Tok en quick respons graviditetstest idag(ikke morgen urin) og den var svaaaaak positiv,måtte virkelig stirre for å se det!

Men jeg har ingen symtomer,bortsett fra litt "mensmurring".

Kan jeg virkelig være gravid igjen?? Håpe,håpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan nok være gravid, men kanskje Hcg hormonet ikke er helt stabilt enda også.....?

Skrevet

Ja,det er jo mulig det. Men jeg trodde kanskje at hcg`n var helt ute av kroppen en mnd etter sa jeg!?

Skrevet

dytter litt jeg....:)

Skrevet

Det kan være hcg fra før sa, men det skal vanligvis være ute av kroppen innen 2 uker etter en sa. Mulig det tar lengre tid dersom man er et stykke på vei når det inntreffer?

Etter den sa vi hadde i oktober var jeg kvalm + reagerte på lukter i to uker etterpå. Mannen stakkar, fikk ikke kysse meg etter at han hadde drukket kaffe, for da kom mageinnholdet mitt opp igjen... Så ser for meg et evt svangerskap med litt rare reaksjoner.

Skrevet

ikke godt å si, jeg ble gravid 2 uker etter SA, så det er jo slett ikke umulig, men er den svak nå, så vil den jo være sterk om et par dager, så test igjen du

Skrevet

Jeg tok en ny test idag, og nå var den helt klart positiv!

Så hvis det hadde vært igjen hcg i kroppen min etter aborten, så skulle vel testen blitt svakere og svakere eller??

Så da er jeg kanskje gravid igjen da?!

Skrevet

Jeg er kvalm i perioder og har en del sting i magen,hodepine og svimmel,og veldig mye trøtt og sliten.Føler at dette øker litt på nå fra dag tel dag

Har tatt en test,men lurer på om det er litt for tidlig?For fikk ikke noe resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...