monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Enda ikke mensen på meg.. Noen som ser om jeg er gravid? Jeg vet ikke hva jeg skal tru selv nå.. Venter tester i posten.. sukk jeg er f 280384
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 åå det er veldig spenende.. Håper du har rett... jeg syntes jeg skimtet en skygge i går.. Men jeg trur kanskje jeg bare inbildte meg den.. Er ikke sikker.. Vet ikke noe lengre jeg.. sukk Kunne vært godt og gå over i ny pp også snart om jeg ikke er gravid.. Dette har vært mareritt pp'n.. den har vart siden Nyttårsaften.. =S
Skyfrihimmel Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Ja med gutt får jeg opp på deg,men får opp jente også...kanskje det blir to på deg:) er her inne hverdag å sjekker om du har lagt inn"ja jeg er gravid" eller noe i den dur:) Får du inne noe på meg da?
*Bambi + spire* Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Hei:) Endelig har jeg fått tid til å spå litt med pendelen:) Pendelen sier svakt ja på at du er gravid! Jeg har jo hele tiden sagt mai, men det kan jo like godt være at du får positiv test i mai! Håper håper håper for deg!! Hadde vært gøy om vi begge kunne flytte over til 1. trimester snart:)
monca*84*j12 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2009 Oioi.. Dette er spennende jenter... Fortsatt ikke fått mensen.. Ikke noe tegn til den heller.. I dag er jeg faktisk litt kvalm.. men det kan være tilfeldig.. Bambi: Du har jo sagt ja på Mai, og jeg kommer ikke til og teste i før i morgen.. Nå er vi jo inni mai.. Jeg rekker hvertfall ikke ny syklus før 17Mai heller... K-82- To?? Oi, men da burde jeg vel ha testet positivt alt.. Jeg føler veldig gutt på meg selv det gjør jeg.. Men jeg vil veldig gjerne ha en jente også.. Får jeg en av hver er jeg tilfreds! Men helst en om gangen.. Jeg skal se på deg over helgen jeg.. send meg en pm eller legg inn her.. Sitter med Bachelor oppgaven som skal leveres på Mandag, så tankene mine er ett litt annet sted kan man si.. hehe.. Dere er veldig søte da=) Alle håper sånn for meg.. hehe.. stoooorsinnsyktfintværogdeiligmed"fri"1Maimåttevialleblivelsignetmedspirersnart klem til dere alle.. (hehe)
monca*84*j12 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2009 fortsatt ingen tr, men neg test... rosa på papiret etter sex natt til sødag.. Kanskje jeg har hatt el syyykt sent.. ka døkk tru?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå