Gå til innhold

Jegerprøveeksamen =)

Anbefalte innlegg

Meldte meg på kurs før jeg fant ut at jeg var gravid, og nå er jeg endelig ferdig meg kurset =D

I går hadde jeg eksamen, og grua meg masse kan man si for har ikke brukt så god tid på å pugge akkurat, el kan si at jeg ikke er en pugge person da.. hehe!

Men jeg tok da eksamen i går og jeg BESTOD =D=D hadde aldri trodd det. Men synd nå da for blir lite med jakt på meg til høsten... Kanskje prøve meg på en liiten skogs tur med null skyting..

Jeg er ikke en typisk jeger akkurat men syns bare at turer i skog og mark er topp, og hvorfor ikke ha jegerprøven? Skytinga var jeg på på torsdag, aldri skyti med noe i hele mitt liv så var litt nervøs. Men var kjempe gøy å skyte på leirduer selvom jeg bare traff 4/25 =P

Flere gravide her som har jegerprøven, vil ta etc???

Bare gøy å høre hihi...

Anbefales !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140032040-jegerpr%C3%B8veeksamen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så morsomt da, gratulerer med bestått! Jeg tok jegerprøven i fjor vår, fikk ikke jaktet noe i høst da det var bryllup som stod på menyen. Og i år er jeg gravid og da blir det heller ikke noe jakt til høsten i år. Men det er jo morsomt å ha jegerprøven slik at det er alltid en mulighet til å være med og jakte når du først har den :)

Jeg tok jegerprøva som valgfag på ungdomskolen, så har hat den i 10 år eller no sånt :)

Er på ingen måte noen aktiv jeger, men syns det var kjekt den gangen å ta den. Kommer fra en jegerfamilie.

Men har aldri skyte på annet enn blink. :)

Kult ha diplomet på skryteveggen da.

Gøy å høre fra andre =D

Gøy å bare ha muligheten til det, blir nok ikke en veeeldig aktiv jeger men skal da være med på turer. syntes bare tur i skog og mark er kos å :D så lille gutten, når han kommer, kan bli med, det gleder jeg meg masse til, bare han blir stor nok da =)

Takk for svar, morsomt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...