Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Ønsker så masse en baby til, dette blir da nr.3. Jeg har vært i samme jobb i snart 6 år nå og begga barna mine har jeg fått mens jeg har hatt denne samme jobben. Tenker så masse på om det å få en til når jeg nå har vært i permisjon i 2 år allerede. Noen som føler det samme som meg og hva ville dere valgt/tenkt? Er kun 2 personer som har de samme arbeidsoppgavene og hun andre har ingen barn, men tror hun kanskje er klar om ikke altfor lenge. Skal jeg tenke på meg selv eller tenke på jobben? Er så frustrert om dagen for et barn til er virkelig ønsket av oss begge.... Uff.....
Torjus og Lones mamma Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og føler litt på det samme. Men jeg har bestemt meg for å være så egoistisk at jeg prioriterer baby/familie før jobben. Jeg har snakket med ett par stk om det, og de er helt enige. Så jeg synes du skal tenke på deg selv!
maizi Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Så klart du skal prioritere å få barn. Er mye viktigere enn alle jobber. Jeg ville ihvertfall ikke latt jobben hindre meg i å få et barn til dersom barneønsket var der. Lykke til.
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Tusen takk for støtten og svarene. Er jo det jeg aller helst vil. Er vel litt for pliktoppfyllende av meg... hmmm.. Tror nok at jeg også "driter" i jobben, familie er viktigere.. Takk igjen jenter
Lillevenn33 Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Jobb er en klar andre plass for meg her! Tenk på dette: Når du ligger for døden når du er en gammel dame og tenker tilbake på ditt liv, hva ville du angret på, at du ikke fikk et barn til når du ønsket det eller om du brukte masse energi på jobben? Kanskje både du og hun andre på jobben kan bli gravide samtidig, da får dere to vikarer? Livet går uansett videre
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 hei:) jeg er avdelingsleder for en bolig og hos oss så er det 3 stk som er gravid (av 12 hehe) men det er ikke noe jeg unner dem mer enn det og de skal selvfølgelig ikke tenke på jobben.... de er hjertelig velkommen tilbake når den tid kommer:) lykke til:)
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2009 Det var slike svar jeg trengte å høre. Selv om jeg føler veldig på det når jeg er på jobb. Meen... idag har jeg vært på apoteket om kjøp meg folat så da er det bare å begynne å prøve. Vi ønsker oss virkelig 3 søte små uansett hvor kjipt er ihht jobben. Tusen takk for positive svar jenter!
Catth Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Synes livet er for kort til å bekymre seg og lure hva en skal gjøre... en bør gjøre det en har lyst til, og har du lyst på baby nr 3 så synes jeg du skal kjøre på! Det er jo helt naturlig at kvinner i jobb får flere barn, vi burde ikke tenkt tanken engang. (men skjønner at du gjør det allikevel) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå