*Bambi + spire* Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei snupp! Hvordan går det? Har du fått TR på besøk eller? Jeg har ikke brukt pendelen de siste dagen, har vært får sliten, men tenkte jeg skulle spå litt senere, så du kan jo titte innom spåforumet senere:) Håper du er gravid altså, det fortjener du virkelig! Her går dagene sent, forsøker å tenke på noe annet, men det er jo vanskelig, håper den spira sitter snart. Har noen symptomer, men det kan like god være symptomer på TR, (forventer besøk av TR 4 mai om syklusen denne pp er 30 dager) vondt i korsryggen,stikkninger i magen, svimmelhet, ømme bryster,stive brystvorter som er kjempe vondet bare jeg er borti dem..Blir spennende, prøver å la vær å teste før ikm dagen, tenkte jeg skulle bestille billigtester idag. Bruker du el tester? Jeg synes det er så vanskelig å tyde de strimlene, vurderer å gå over til digitale el tester så slipper jeg all den usikkerheten:) Hvordan gikk det med den jobben? woffsen sender en hilsen til dine woffser, hun ligger her på gulvet og knasker i seg griseøret, det er det eneste "godteriet" hun vil ha, bortsett fra frolic som jeg har med når vi er ute og trener;)
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Heia... Alt bra her vet du=) Ingen besøk enda.. Tellte over i stad og det er 6uker siden jeg hadde mensen..=S Det er ganske lenge det... Jeg er jo ikke den som IKKE får mensen liksom, jeg er jo den som alltid har mensen... så vet ikke jeg.. Testet i går, så en anntydning til skygge, men den var så svak at jeg lurer på om jeg inbildte meg den... Håper jeg får flere tester i morgen... Ikke no tegn til at den skal komme heller... Har en del vondt i det jeg inbilder meg er bekkenet som stråler nedover lårene og innsiden av lårene + vondt i korsrygg.. Tidvis svie/kløe i brystvortene.. En del huepine og i dag har jeg fått sånn sår følse på tunga...!?! Så mange teng sier ja du er gravid, mens fornuften sier, HA du bare lurer deg selv.. Jo ikke minst, jeg er veldig trøtt hele tiden! Håper du er gravid også=) Jeg har prøvd el testing flere ganger.. Men jeg får aldri positiv.. Så jeg har enten for kort eller lav LH stigning til at testene oppfatter det.. Men jeg har el... For jeg har tempet etter den.. Derfor stiller jeg meg det spm om at kanskje jeg har sen hcg stigning også.. skulle ikke forundre meg.. Jeg fikk ikke den ene jobben, men var på intervju til den andre og er ganske sikker på at jeg får den! Den er også her i hjemkomunen.. så det gleder jeg meg til... Pedagogisk leder for en forsterket avd i en barnehage.. Jeg fikk desuten jobbtilbud på sms av en styrer jeg kjenner i oslo som ped.leder hos henne i går.. så jobb har jeg! jippi Jeg sitter med Bachelor oppgaven min nå jeg=S skikkelig kjipt.. er veldig sliten i hode pga den, så blir ikke mye pendulering om dagen.. Det orker jeg ikke.. Syntes det krever mye energi når jeg har ny pendel liksom... så da får jeg utsette det ut i neste uke.. Leverer oppgaven på Mandag! Hørtes ut som vofsen din kosa seg=) Mine er på Dressur med samboer i kveld de.. Så det er godt for dem det.. Kanskje de er litt slitene når de kommer hjem, slå slipper vi at vesla steller i stand så mye tull.. hehe.. Mine elsker ALT hunde nam de da.. hehe.. sund den vofsen din.. klem
*Bambi + spire* Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 Hei igjen! Hvordan er det med ikm og TR? Hehe typisk, at når mensen først forsvinner så får du den ikke tilbake, huff:p Kankje det er gode grunner til at den ikke kommer, spennende dette Her i gården er det mye fortvilelse... Blir gal av denne tullekroppen min... I går spottet jeg i 3 timer, så helt tørt og idag da jeg sto opp var det vanlig hvit utflod gjen.. skjønner ingenting. Lurte på om det kanksje kanskje kanskje kunne være en festeblødning, men det var kanskje for mye og litt for nært ikm, har jo ikm 4 mai. Vi tenkte vi skulle ta med ved å kjøre på landet idag for å grille pølser og fiske..komme oss litt vekk, synes vi er flinke til å ikke la prøvingen ødelegge oss, men rundt ikm så blir vi begge litt overspennte og da er det godt med en tur:) Er du utdannet førskolelærer? Hvis du er det så regner jeg med det er spes.ped du holder på med nå? Sambo går førskolelærer nå, 2 år igjen + at han skal vel ta en del tilegg, som spes.ped. Du har jo jobb da, og det er jo supert!! Har du noen gang opplevd at dine settere har hatt pusteproblemer? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, virker som hun nyser innover, eller sliter med å få nok luft, varer i ca 5-30 sec. Noen ganger kommer det hyppigere etter hverandre, mens andre ganger bare 2 ganger i løpet av en dag... merkleig. har tenkt på nesemidd, håper ikke det er det hun har fått. Ska ta en dag til å se ann, fortsetter det skal jeg ta henne til veterinæren.
monca*84*j12 Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Heia.. Litt mye som har skjedd om dagen, derfor litt sent svar=) I går natt var jeg på byn.. Når jeg kom hjem så jeg pittepittepitte litt blod på papiret, så jeg tenkte nå skal jeg ha meg, for det kan bli lenge til neste gang.. Etter sex kom det rosa på papiret.. Men bare da, ikke siden.. Men det kan jo hende den omsider er på vei nå da.. Hadde vært deilig og vite... Det er ikke forsent med festing.. Alt mellom 6-10dager er vanlig.. Og det kan skje senere også.. Eller at du kanskje har hatt el en dag eller to senere.. Håper det ikke er mensen som kommer.. Så deilig med tur i skogen=) Vi var og gikk litt over en time i skogen i går, inmari godt.. Og ikke så vått som jeg trudde det skulle være heller... Nei jeg har ikke f.læreren.. Jeg har en bachelor i spes.ped jeg nå.. Har blitt egen grad nå.. Man kan utdanne seg som ren spesial pedagog... Veldig greit=) Jeg håper at jeg får jobb ja! Jeg har opplevd det en gang med Mille.. Da var hun kjempe stresset og faktisk hyperventilerte.. Men gikk heldigvis over... Sitter og hører på nyhetene nå.. Og der prater de m at allergi er like vanlig hos dyr som hos mennesker.. Kanskje det er det? Samboer sier det kan være nesemidd ja... NUH skal jeg finne loppekassa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå