Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du er :)

det kreves litt av en viljestyrke...phu... ;)

Skal gå på vekta nå, oppdaterer i den andre tråden! *spent* Jeg var i danmark med jobben ons-fre og det ble nok noen øl for mye, gikk på en liten smell der ja... Pluss at jeg spiste poteter to av dagene, fy-fy for meg som går på lavkarbo... Får ikke håpe jeg har gått opp noe iallefall :)

Gjest Bjørnen Collargol

keg også går på lavkarbo, men har tenkt at dette skal være en livsstilsendring og derfor så unner jeg meg litt dersom det er noe spesielt... MEN det trenger ikke bli mere enn 1 kakestykke feks, trenger ikke nødvendigvis å spise 2 eller 3.... :-)

• 3 uker senere...

Annonse

Det gjør jeg også :-)

Jeg sier absolutt ikke neitakk til et kakestykke i bursdager f.eks, jeg vet jo at det ikke finnes noe kjipere enn folk som slanker seg ;-)

Dessuten, er jeg i selskap eller på middag osv har jeg ikke hjerte til å bare sitte og pirke i maten fordi det er "fy-mat". De har jo tross alt stått og laget denne maten og gledet seg til å få gjester, SÅ uforskammet er jeg altså ikke..... Men jeg tenker at når jeg skal NED i vekt er jeg nødt til å holde meg unna fy-greiene på hverdagene iallefall, så kan jeg heller teste ut hvor mange karbohydrater jeg kan spise når jeg er nede i trivselsvekten og bare skal vedlikeholde.

Er dere forresten klare for veiedag i morgen, jenter?;-)

Det er ikke jeg... Sukk... Jeg har funnet ut at onsdager er fine dager, passe langt unna helgen hvor jeg som oftest skeier ut litt... ;-)

Men vi får se i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...