Gå til innhold

PREE-SEED?hvor bra er egentlig det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser noen snakker om dette glidemiddelet..

noen med gode erfaringer??

selv produserer jeg liiiiite el slim og lurer på om det er noe som helst fare for at dette produktet skader sæden?

vil det være gunstigere for oss å bruke dette og lettere å bli gravid?

nevner at vi ikke har brukt for glidekrem i ordets rette forstand;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det uten hell desverre. Pree seed kommer i engangshylser som fungerer slik at du tar hylsen opp i skjeden og spruter det opp, skal visstnok hjelpe sæden frem. Endel glidemiddel har sæddrepende middel i seg, det har ikke pree seed, men dersom du ikke bruker glidemiddel hadde jeg droppet det tror jeg, har iværtfall ikke hjulpet meg.

Skrevet

tror jeg holder en knapp på det du sier der ja....men ett lite øyeblikk ante jeg håp om ake tur til livmoren lett som ingenting:)))))))))))) I WISH!!!

prøvd lenge du da?eller dere selvfølgelig;)))

Skrevet

Jeg har lest at pree-seed er ett alternativ for de som trenger glidemiddel,siden vanlige glidemidler kan gjøre det vanskligere for sædcellene og svømme.Men det er ikke ett middel for å bli lettere gravid.Da hadde jeg heller anbefalt at mannen din tar sink og selen tabletter for det gjør sædcellene mer svømmedyktige.Det styrker b.l.a halen på svømmerene.Tar ca 3 mnd før man ser noen effekt fordi det tar ca 72 dager å danne nye sædceller ;) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...