Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!! Leenge siden jeg var aktiv her.. Men kanskje noen som husker meg? :) Klarer visst ikke å glede meg over BIM når vi ikke holder på med forsøk.. Dessverre.. MEN, nå er vi igang igjen!! Var jo hos Hausken forrige gang, og nå måtte vi begynne prosessen helt på nytt, siden vi er hos Haukeland nå.. Har fått forespeila at ventetiden er 6 mnd, men føler alt går litt raskere nå.. =) Og i dag fikk vi endelig innkalling til forsamtale 25.mai!! =) Kanskje jeg til og med klarer å glede meg over de gravide venninnene mine nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan meg83!

Jeg husker deg vettu, så bra at dere er er i gang igjen! Jeg er en uke inn i sprayingen nå,dette er min fjerde runde på medisiner på ett år..

Håper ting går kjapt for dere så du snart følger etter meg på denne "herlige" medisinkarusellen..;)

Masse lykke til iallefall!

klem,

Skrevet

heiii=)

Jeg og husker deg meg83...kanskje dere husker meg oxo??...jaja...

uansett så er jeg her igjen jeg oxo....nå skal vi gjennom vår første frys og ser fram i mot det=)=)

Venter bare på at mensen skal komme...(helga kanskje)

så begynner jeg på progynova---

det er jo ikke lenge til du skal inn da meg83:)

Og du er jo godt i gang med medisineringen din frkbulle:)ønsker dere begge to masse masse lykke til denne gangen...

vi prates vel mere her inne utover våren og sommeren tenker jeg.

klem til dere fra meg =)

Skrevet

Hei =)

Takk for koselige svar!! Klart jeg husker dere!! "Dumt" at dere fortsatt er å treffe her inne =P Men supert at dere er igang med forsøk og ikke gir opp!! Vi snakkes nok utover, ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...