cleo71 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg er fem uker gravid, testa positivt forrige uke:-D Men klarer ikke helt å slippe gleden løs enda, da jeg hadde en ma i januar. Er det noen som vet hva sannsynligheten er for å miste igjen, når man har hatt en ma/sa?
smilla73 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 gratulerer, så spennande...!! veit ikkje kva sannsynligheita er, - den er vel kanskje litt høgare viss ein har hatt ein MA/SA før, men ikkje så veldig mykje syns eg å huske. Du får heller tenke (viss du klarer) at det er MEST SANNSYNLIG at det går bra :-)
vill ha en 3a Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Stort grattis!!! Så fint att du blev gravid så fort igen! jag hade en SA i februari och var hos min akupunktør/homeopat igår - hon sa att det du kan göra nu är att äta sånt som är brodförtunnande ex röd druvjuice, rödbetor, Q10 OCH hoppa över kaffet helt. kaffe är kärlsammandragande och det kan påverka väldigt i den första fasen. Har aldrig hört att risken skulle vara högre för att du får en SA/MA igen om du haft det tidigare. Lycka till! jag håller tummarna! Stor Klem!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Gratulerer så mye, endelig noen gode nyheter her igjen! Jeg krysser fingrene at det går bra for deg denne gangen. Dessverre har jeg ingen gode råd, men prøv å tenke positivt, jeg tror det også er viktig jeg da.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Gratulerer til deg! Håper formen bra. Tror ikke man kan dra så mange konklusjoner ut fra en SA/MA, Dette er jo dessverre noe som skjer innimellom, har man hatt flere er det vel større grunn til bekymring ville jeg tro. Tenk positivt og ta vare på deg selv, strø rundt deg med babystøv!
Wera72 Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Personlig velger jeg å tro (og det sa også gyn på sykehus til meg) at 1 eller 2 ufrivillige aborter er tilfeldig og at det høyst sannsynlig går bra neste gang. Det er vanskelig å glede seg kanskje hvis eller når man blir gravid igjen. Selv slapper jeg faktisk mer av etter 2 tette SA er. Tenker at det får gå sin gang. Nå blir jeg heldigvis veldig lett gravid, og de jeg syns synd på er de som strever lenge for å få det til og så mister. Måtte alle som ønsker seg en liten venn få det til!!
cleo71 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2009 Tusen takk til alle de koslige svarene jeg har fått. Jeg ønsker prøverne lykke til med å få en spire! Jeg er heldigvis ikke så bekymret likevel denne gangen, det er så fryktelig slitsomt å gå og bekymre seg hele tida, så nå vil jeg bare nyte denne spira så lenge den sitter:-) (Selvsagt i åtte måneder til;)
Plikkert70 Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer=) etter å ha mistet tvillinguttene mine i februar i uke 23+4 er ønsket om en til stort, har ventende mens lørdag 9.mai og er spendt på om det klaffer til på første forsøk. Lykke til videre, dette går fint skal du se=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå