Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 hei! hadde litt magesmerter i går, og begynte å blø, ikke mye, mindre enn ved menstruasjon... blør fortsatt litt i dag, men det blir mindre... er 5+1 i dag.. har prata med legevakta 2 ganger i dag, men føler ikke jeg ble så mye klokere, annet enn at hvis jeg begynte å blø som ved menstruasjon eller mer, skulle jeg ta kontakt... ellers kunne jeg velte til mandag med å kontakte lege... er det noen som har noen synspkt på dette??? jeg er veldig usikker..
bolla12 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hei hei.... Jeg er ikke ute etter å skremme deg.... men hadde villa sjekka det opp. Jeg hadde smerter i magen, gikk til legen..fikk beskjed om at jeg ikkje måtte vere paranoid. Begynte å blø to dager etter( bare litt på papir) og det viste seg at det var svangerskap utenfor livmor. Sier ikke at du har det, men jeg hadde krevd UL med en gang. Håper alt er bra.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg ville kontaktet fastlegen, bedt om henvisning til sykehuset for en ultralyd, eller evt få utført en ultralyd privat. Det er jo ikke mye de kan gjøre, men da får du ihvertfall vite sikkert om det går galt eller ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå