Gå til innhold

må visst hit igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere,

trodde jeg skulle klare meg uten dere denne gangen. men ser igjen "gamle kjente" - kanskje dere kjenner meg igjen;) det er meg som bor på Island. og ser koselig oppmuntringer til hverandre. sånn skal det være!!

Nå er vi på den igjen. fikk en herlig datter for to år siden etter et år med behandlinger. vi trodde vi skulle få til søsken på egenhånd siden ingen skjønner hvorfor vi må ha hjelp. vel nå er vi igang med tredje og siste fryseforsøket. hvis det ikke går må vi gjennom full pakke denne gangen også. er glad vi er på gang. lei over at jeg var "nesten" gravid i to uker sist. hcg var opp og ned men hele tiden lavt. nå er alt renset ut og klar for ny runde. Stå på jenter på tross av hormon bivirkninger, tøffe svangerskap og kanskje vanskelig barseltid er det likevel en ubeskrivelig lykke. nå håper vi å oppleve det en gang til.

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg husker deg i alle fall!

Får håpe at dere lykkes med de siste eggene dere har på frysen da!

Selv venter vi på brev fra Ullevål. Fikk ei jente for 11,5 mnd siden vi da. Har ingen egg på frys så må igjennom uttak osv.... Men vi håper at vi får kort regime siden sprayen tar knekken på meg :-(

Skrevet

Hei sailor.

Jeg husker også deg:-)

Trist at du må tilbake hit igjen, men får håpe det lykkes kjapt.

Jeg selv skal i ilden i juni for aller siste gang, med søskenforsøk. Har to egg på frys som skal settes inn i naturlig syklus,hvis eggene overlever opptiningen da. Håper det blir et fruktbart år for oss.

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

Hei hei!

Husker deg godt jeg også! Vi fikk hver vår jente på rundt samme tid :-) Vi er i gang med fryseforsøk, fikk to på frys etter sist runde. Spennende tide fremover. Jeg krysser fingrene for at det går med fryseforsøket, håper jeg slipper ny runde. Men, tiden vil vise....

Ønsker deg lykke til med siste fryseforsøket ditt, håper det blir full klaff :-)

Vi snakkes, hilsen tidligere nick: Jentå.

Skrevet

Så koselig, at dere er noen gamle kjente her. ja det er jo ikke galt at det er godt for noe å komme inn i "den gamle gjengen".

ser ut som fryseforsøk er tingen i vår:) Dette går nok bra skal dere se. jeg satser iallefall på det for min del at alle gode ting er tre:)

Mine egg ble fryst på dag 1 for jeg ble overstimulert så det siste strået har 3 egg så ett av dem burde iallefall overleve. om det er fler som gjør det få jeg satt inn to. så nå håper jeg bare kroppen holder seg i rute, for jeg gjør dette i kort regime, dvs i naturlig syklus med medisiner. og jeg skal dra bort i to uker. legen sa det burde klaffe så jeg er håpefull:9)

Skrevet

Hei sailor:o)

Ja visst husker jeg deg,

tenk at det er gått så lang tid allerede at dere er igang med søskenforsøk. Koselig å snakke med gamle kjente, men hadde ønsket at det skulle klaffe for dere uten assistanse da;o)............

Har veldig tro på fryseforsøk, de eggene har jo tålt både få bli fryst og å bli tint. Håper det klaffer så dere slipper å gå igang igjen med ny runde spray og sprøyter.

Jeg skal igang med det 3 uttaket i august,har ikke blitt noen baby på oss ennå selv etter 5 innsettinger, opersajon og en del pergokurer.

Men vi gir ikke opp, kanskje alle gode ting faktisk er 3;o),blir spennende ihvertfall å se utfallet.

Det er alltid mye håp da når legene er så positive, dette skal nok gå bra:o).

Blir spennende å følge deg!

Skrevet

Kjære finetine,

Ikke gi opp, det blir din tur til slutt. slik går det iallefall for de fleste. Jeg ble gravid etter seks behandlinger sist. så det kan jo ta utrolig lang tid, dessverre.

Ja vi føler oss så utrolig heldig og takknemlig. og stresset er nok mindre nå enn sist, selv om jeg ønsker meg svært mye et søsken til vår lille datter.

Håper du ikke har gitt opp håpet og blitt for mismodig, det har faktisk litt å si. Her er det en psykolog som spesialiserer seg på parsamtaler for par som driver med prøverør. Postitiv tenkning er visst en stor nøkkel, får håpe du ikke trenger fler.

klem

Skrevet

Hei igjen

Å så utrolig koselig skrevet,blir helt rørt jeg!

Har nok hatt en del nedturer ja,og det har vært tøft for forholdet vårt.

Men nå er vi begge mer positive enn på lenge,og som du skriver er psositiv tenking viktig. Kropp og tanke hører sammen,og om det ikke er direkte årsak så spiller det uansett inn.

Tror også på at en harmonisk kropp har mye å si, så bestiller akupunktur nå i mai for å styrke kropp og sjel. Hun som setter akupunkturen har hatt utrolig mange gode resultater kun med akupunktur, så det blir godt å oppsøke henne. trenger noe å virkelig tro på:o).

lørdagsklem

Skrevet

Hei du... er jo ikke lenger her inne jeg men er innom å titter litt etter jentene vettu.. håper jo alle lykkes en dag, må bare ikke gi opp.. og jeg er såå glad jeg ikke gjorde det. Gevinsten kom til slutt :o))

Jeg vil bare får ønske deg masse lykke til, og skal krysse det jeg har for deg som jeg gjør for de andre her inne også..

kleeem

Skrevet

åå tullemor ( om du leser dette)

så koselig å høre fra deg, jeg har bare fulgt med sporadisk og ikke vært noe flink til å skrive. så glad du fikk en mirakel prins til slutt!!!

Skrevet

Hei igjen du.. ja jeg stortrives som mamma og det var verdt de 11 årene jeg måtte vente :o)))

Stooooor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...