Gå til innhold

Selvfølgelig har vi tid å vente, Monca :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har bare lyst til å si til alle sammen her inne at vi må jo respektere spådamenes privatliv. Orker/kan de ikke spå akkurat når vi ønsker, så må vi bare smøre oss med tålmodighet:-) Monca skriver jo at hun kan spå oss etterhvert, vi som har lagt inn på tråden hennes, og det må vi selvfølgelig akseptere!

Dette er ikke ment som moralpreken altså, hadde bare lyst til å si hva jeg mener om de som spår...de er fantastiske, som orker å bruke fritiden sin på oss som har tusenvis av spørsmål :-) har selv opplevd å aldri få svar på spørsmålene mine, men sånn er det nå bare..

Sier bare tommelen opp for de som spår!!

Tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig der ja...

Har selv opplevd flere her inne,som spør om spåing.Og 1time etterpå maser dem igjen,og igjen..Har opplevd å bli trakkasert av 2 stk her inne,som kjefta på meg pga jeg hadde ikke spådd dem ennå..Jeg skulle brenne ihelvete skrev hun ene til meg,da hadde hun kun venta i 5-6 timer..Forstår ikke hvordan folk kan være så slem mot hverandre..Disse sidene har alltid vært veldig koslig å være på,men det er da bare trakkasering og folk er ufine.Håper at det kan bli like bra som disse sidene engang har vært..Synd at enkelte ska ødelgge for alle...

Jeg orker ikke å spå flere,når det har værtslik hetsing mot meg..Veit hvem som står bak å,jeg har nemlig begge mailen fra henne,der hun truer meg osv..Men men..Jeg tar av meg hatten for de som orker å spå,for det er mye engergi og mye tid som ligger bak..

Skrevet

uff, serriøst?? Jeg kan ikke forstå hva enkelte mennesker føler de har rett til og gjøre!! Man skulle jo ikke tru at man var utsatt som spåer på disse sidene.. Men så feil kan man altså ta.. Jeg vet hvertfall at jeg ikke skal levere ut mail adr min heller..

Man må jo huske på at vi er helt vanlige mennesker som har andre ting som skjer i livet også.. skole/jobb osv osv.. Det er gaaanske mange inkludert meg selv her inne som ønsker og bli spådd... Hvem som blir spådd og ikke er mer eller mindre tilfeldig+ at det har noe med at noen mennesker har bedre energier enn andre.. sånn er det for min del..

jaja.. tilbake til den møkka oppgaven!! uff.. hehe

takk HI for gode ord

Skrevet

signerte anonym jeg, det var ikke meningen.. hehe

Skrevet

Syns jo at det er enormt snilt av dere å i det hele tatt spå her inne jeg da. Og rart at noen forventer noe i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...