Gå til innhold

Desperat eller paranoid???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,har selv havnet i et mareritt hvor jeg virkelig ikke vet hva jeg gjør!!!! Jeg kan begynne med at jeg har verdens beste kjæreste, vi har vært sammen i over 15 år!! men vi hadde en d¨årlig periode før jul. har aldrig vært utro før og ikke er jeg sikker på om jeg har vært det heller, men tror det....(litt mye alkohol)... i så fall skjedde "uhellet" natt til 30 november,men hadde mens den 13 desember, noe jeg er ganske sikker på.. men ettersom tankene bare virrer rundt blir jeg helt gal av bekymring.. kansje dette b var en festeblødning??? osv osv.... hva kunne ha skjedd??? Var på ul i uke 6 (crl :4,5 mm) og 8(crl 15,8) . og begge de viste at jeg ble befruktet rundt den 25 desember. men i dag på ordinær ul sa hun at jeg var 20 uker pluss noen dager, d vs at jeg plutselig har blitt satt tilbake frem 1 uke?? blir da litt bekymret ettersom de sier at man skal regen 14 dager tilbake inkludert i denne utregningen.. ettersom man aldrig er sikker på termin.. Men hvis dette stemmer var jo ul i uke 6 bare 4 uker ?? og crl stemmer jo ikke i det hele tatt med dette.... Hva tror dere?? har vonde taker hvis jeg kunne ha gjort noe som dette mot min kjære,. eller kansje det bare er hormonene som svirrer rundt og tuller meg ??

Fortsetter under...

Hei! :-)

Høres ut som du har blitt litt paranoid ja! ;-)

Du hadde nå mensen etter du hadde sex med han andre... Og pluss at hvis det skulla vært en festeblødning så ville de ikke tatt så mye feil både på ul i uke 6 og 8. At terminen blir flyttet betyr ikke at datoen for befrukting blir endret, det betyr at de ser hvordan barnet vokser, så setter de opp en forventet termin etter hva de har observert.

Jeg tror heller at et er dårlig samvittighet som plager deg litt? Du gjorde en feil, og du lærte av den. Det kan ikke endres nå, og jeg tror at det er på tide å tilgi seg deg selv for det som skjedde.

Ta det helt med ro og kos deg med magen! :-)

Hei, skjønner du har det vondt. Jeg er veldig imot utroskap, håper du har lært av det og ikke drikker så mye i slike situasjoner senere. Men vi er alle mennesker og det beste du kan gjøre nå er å ta lærdom fra det og aldri drikke deg så full uten mannen din igjen.

Men synes ikke du skal bekymre deg så mye for farskapet, det virker jo umulig at "uhellet" er faren. Du har jo hatt mensen, pluss vært på ul i uke 6 og 8. Tror det er umulig at mannen din ikke er faren. Kanskje en ide å snakke med jordmor om dette? hun vil jo sikkert gi deg et godt svar du har jo mål fra tre UL. lykke til med svangerskapet, håper du kan slappe av og nyte mirakelet i magen.

Takk for utrolige fine svar =)) at dere tok dere tid =)))

Vet det virker usansynelig at det kunne skje... men hvis jeg har forstått det riktig kan sæd leve i ca 7 dager??? forså må man regne med terminen pluss minus 14 dager.... uff da er det jo b 1 dag i mellom, men skal virkelig prøve og kose meg... er nok samvittigheten som råder her... Har helt klart lært av min feil......

Klem

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...