nanomor Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 han koser seg jo der, men blir det veldig belastende for han?
Solskinnsjenta Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Det kommer an på typen sele. Hvis du har ham i en sele som gir god støtte for underkroppen (knærne skal være bittelitt høyere enn rompa slik at han sitter i selen og ikke henger i den - tenk hengekøye kontra klatresele), så kan han sitte der lenge (1-2 -3 timer). Mange barn som tar luren sin i bæresele/sjal. Er det derimot en sele som er smal i skrittet ville jeg begrenset det noe mer - kanskje 30 min eller så. Tenker at det er ikke så behagelig å henge så lenge etter skrittet... Ellers så ville jeg sett barnet an. Koser han seg og er rolig så bærer du, blir han urolig og signaliserer at han er lei, så setter du ham ned og legger han på gulvet eller vognen eller der han vil Lykke til
lille sprelle Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Enig med solskinnsjenta.... Imidlertid viktig at barnet også får bevege seg fritt!
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jada jada..trenger ikke skyte meg for denne kommentaren..vet hva dere mener... men både jeg og alle jeg kjenner/vet om har ungene mye lenger enn 30 min i bæreselen. 30min var begrensningen på spedbarn... Når de har blitt så store som 7 måneder har man dem i bæreselen så lenge de ønsker det og du klarer det. Kan godt gå lange turer i skog og mark med småttn i babybjørn... og ho ELSKER det!!!! smiler fra øre til øre hele turen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå