Gå til innhold

Hmm, flere som kanskje må over i Mai-klubben...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 1 uke over termin i dag og her er det ikke antydninger til noe som helst, så begynner å miste håpet på et aprilbarn. skal til jordmor i morgen,så får se hva hun sier.

Like skuffet hver morgen når nok en natt er gått forbi uten at noen ting har skjedd. Litt på "mai-kanten" her ja:o)

Annonse

Ser ut som jeg også ufrivillig blir en del av mai klubben. Har ul termin imorgen, og hadde menstermin 19. Ingen tegn på at noe er på gang her. Skal på sykehuset igjen på mandag, om hun ikke har kommet innen da, for igangsetting. Så iløpet av en uke blir det baby, må bare smøre meg med tålmodighet. Sender masse fødestøv til dere som ikke har fått. La oss satse på 30 april;)

Nå tviler jeg på at jeg får aprilbaby! Skal godt gjøres......

Ul termin 28 og mens termin 30.

Kanskje et 1.mai barn? Håpe håpe.....

Har en gutt fra før som kom til termin, så litt rart å gå over denne gangen!

Lykke til alle sammen! :)

Annonse

Ei uke over UL termin på nr tre og er forferdelig klar for at noe skal skje. Menstermin var 30april så vet ikke hva man skal stole på ?Ser at vi alle er like skuffa hver morgen man våkner og kjenner like lite som da man la seg. Har hatt så mange lurerier som har vart i timesvis for så bare slutte helt. Blir litt deppa etter en slik etm/kveld. Nå må de komme snart............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...