Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg sliter litt for tiden jeg.. Var hos jordmoren i går og fortalte at jeg har et trøblete parforhold. Det virker som om det er kjæresten min som er gravid og ikke jeg. Han er ofte sint, misfornøyd med det jeg sier og gjør, han blir fort sint på jenta jeg har fra et tidligere forhold og han virker sjalu på ett og alt. Senest i går ettermiddag sa han at jeg går dag ut og dag inn uten å gjøre noe som helst for at vi to skal ha et fint forhold. Derfor var det egentlig bare å avslutte forholdet. Dette er innviklet og jeg føler ikke at jeg får forklart alt her. Jeg sa til jordmoren i går at jeg ønsket noen å prate med, jeg trenger en bekreftelse på at jeg ikke er riv ruskende gal. Hun sa: dere må ta kontakt med noen som kan gi dere veiledning i parterapi. Altså: jeg følte ikke at jeg fikk hjelp. Jeg er så fortvilt, i går toppet det seg. Da jeg la meg, ville jeg bare gråte når jeg så på babyklærne jeg nettop har kjøpt. Da jeg kjente babyen sparke i magen i går ettermiddag så ville jeg også bare gråte. Jeg føler jeg har det helt forferdelig. Kronglete og dårlig forklart, men håper noen tar seg tid til å lese om mine frustrasjoner. Kanskje noen vet om det er noe jeg kan gjøre videre? Er redd for å ikke klare å nyte resten av svangerskapet. Signerer anonym,da jeg ikke vil bli gjenkjent.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140028331-noen-%C3%A5-prate-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*toppris* Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis du vil ha noen å prate med kan du sende meg en pm så kan vi ta det derfra over mail etc? - først og fremst ville jeg satt meg ned med han og prøvd å snakke med han, rett og slett si at det fungerer ikke slikt det er n og at dersom han vil at forholdet skal vare for barnets skyld også, da må dere gå til rådgivning... hvis det ikke er noe håp hadde eg nok gått til det drastiske valget om gå fra han..... både for din egen del, jenta di sin del og det kommende barnet... ingen barn fortjener slik behandling som jenta di får... barn må få lov til å være barn uten at de voksne skal bli sur hele tiden... som sagt, ønsker du noen å dele tanker med, diskutere med osv så er jeg mye hjemme og kan mailes osv:) hadde det ikke lett i mitt forrige sv.skap så vet hvor viktig det er å få ting ut, snakke om det og evt få andre utenforstående synspunkt på ting... bedre er det om det er en person man egentlig ikke kjenner, syns jeg da, risikerer dermed ikke å bli flau, treffe på personen eller være bekymret for at det skal "komme ut". klemmer fra *toppris* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140028331-noen-%C3%A5-prate-med/#findComment-140029070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvesnuppa <3 Skrevet 29. april 2009 #3 Del Skrevet 29. april 2009 Uff, jeg fikk skikkelig støkk inne i meg når jeg leste det. Ingen fortjener å ha/føle det slikt i en tid som dette, som skal være så fin! Jeg er også mye hjemme, og om du ønsker det kan jeg godt lese hva du har på hjertet, og kanskje komme med noen gode råd om jeg kan. Ofte er det vel også bare deilig å få satt ord på ting, og bli hørt. Send meg da en melding med din mail over profilen min her i tilfelle, i første omgang. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, og kanskje du føler jeg blir for "uviten" i forhold til livserfaring i forhold til deg. Men har opplevd mye, og mener jeg er et ganske modent og fornuftig menneske. Uansett, så håper jeg det ordner seg for deg, og dine! Stor trøste-klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140028331-noen-%C3%A5-prate-med/#findComment-140033250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Del Skrevet 30. april 2009 Tusen tusen takk jenter! Det er fantastisk å vite at det finnes slike som dere :-) Vi var på parterapi i går, og jeg fikk lagt frem en del ting. Videre ble kjæresten min fortalt at mye av hans sinne og frustrasjon kunne komme av at han selv var usikker. Vi fikk "hjemmeoppgaver" og siden vi kom hjem i går, så har det fungert fint. Hovedsaken for meg er at min lille jente har det fint sammen med sin reservepappa (han er den eneste pappaen hun vet om). Ser bra ut foreløpig, håper det holder seg. Så godt å vite at man kan lufte tankene sine her inne og få støtte! Klem!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140028331-noen-%C3%A5-prate-med/#findComment-140037159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*toppris* Skrevet 30. april 2009 #5 Del Skrevet 30. april 2009 så godt å høre:) ble glad nå Har vært her mye og sjekket i det siste, for å se om det var noe oppdatering fra deg. Håper det holder seg slik, og tilbudet om noen å skrive med står fortsatt ved lag, så er bare å benytte deg av det når du måtte ønske:) om det så bare er for å preike tull;) krysser fingrene for deg og dine... de sier jo at det ordner seg for snille jenter;) *tvitvi* klemme fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140028331-noen-%C3%A5-prate-med/#findComment-140037287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå