♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 lurer hadde en SA natt til mandagen...
superspent75gravid Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Huff så leit:( Jeg hadde en sa like før påske i uke 5+4. Jeg blødde i ca 5 dager. Dette kommer sikkert litt ann på hvor langt man er på vei. Man blør jo sikkert mer hvis man er flere uker på vei... Hvilken uke hadde du sa? prøver dere igjen med en gang eller venter dere til du har hatt en mens? Jeg fikk beskjed at jeg burde vente til etter neste mens, men hvis jeg skulle bli det før gjorde det ingenting. Vi hoppet derfor rett på prøving igjen.. Vi brukte el-tester, og nå venter jeg i spenning:)) Jeg har ikm morgen eller fredag tror jeg. Det er jo litt vanskelig å vite pga sa, men jeg har regnet det ut etter når jeg hadde el. Håper jeg blir fort gravid igjen, for jeg trenger sårt noe å fylle tomrommet med:) Massevis med lykke ønsker jeg deg, og tvi tvi for at du blir fort gravid igjen. Da sitter den i ni mnd vet du;)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg ville ha vært i 7 uke igår så var ikke så lang på vei , men nok til att det gjør vondt. har grini en del. og er rimlig trist. kommer vel att det har tatt så lang tid å når det endelig klaffer så mister jeg det. og håper jo att det ikke skal ta 11 pp til før den neste spira sitter...jeg vil starte å prøve med en gang er som du sier vil fylle tomromet som er. samboren sier bedre lykke neste gang. . så vi får bare håpe att den sitter på med en gang...Masse lykketil dere også.. håper du har en spire i magen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå