Gå til innhold

Våknet av at jeg var kvalm i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

...håper det IKKE er omgangssyken for å si det sånn...;)

Hadde vel aldri trodd jeg skulle bli glad for å være kvalm men.... Ble også kvalm-/uvel etter morgenkaffen...(koffeinfri faktisk) og fikk halsbrann. Hatt hodepine i går og i dag... Håper dette kan være symptomer...;o) Pluss trøtt!

Vet at dette kan være mye annet også, men det er da lov å håpe....

Krysser fingra for oss som nærmer oss IKM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende, høres jo ut at du har mange av symp:) når er ikm? hold oss oppdatert:>)

Skrevet

Så spennende.. Jeg har ikm i morgen eller på fredag. Sitter selv med et stort håp;)) Jeg har hetetokter så det holder og masse hodepine. Er også veldig trøtt på dagen. MEN, når det er sagt har kroppen min en lei tendens til å spille meg et puss når det gjelder sympt.

Når har du ikm? Lykke til, og håper at dine sympt er riktige;))

Skrevet

SÅ SPENNENDE!!!! der er ett symptom jenta:) jeg hadde det også sånn når jeg ble gravid. våknet om natten av kvalme, hadde også vondt i hodet hver dag i en periode...dette kom før ikm og jeg skjønte da at jeg måtte være gravid og det var jeg!!!så lykke til med testing, blir spennende:)

Skrevet

jeg har IKM 3 mai... testet neg i dag.....

Men det er da enda noen dager å gå på:)

Håååååååååååper det er symptomer....

Lykke til dere også;o)

Skrevet

Jeg var på nattevakt i natt og da jeg kjørte hjem i dagtidlig var jeg kjempe kvalm og svidde sikkelig i halsen. Da jeg kom hjem brakk jeg meg en del. Sov noen timer og helt fin da jeg våknet. Så plutselig fikk jeg håp igjen..Hva tror dere? Ble veldig glad da kvalmen kom, men testet 4 ganger denne uka, kun negativt. Så skal ikke teste før jeg får testene i posten. Håper jo dette er tegn på at det kanskje er noe der alikevel. Lykke til!

Skrevet

Hei frida81. Når har du IKM? Krysser fingra for deg

Skrevet

IKM i morgen! Så spennende, hadde gitt opp etter alle neg tester. Kanskje dumt å håpe for mye, men ikke lett å la være!

attpåklattønskesNÅ; Håper du er gravid, du må teste, krysser fingrene for deg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...