Gå til innhold

Lurer på en ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pia mi sutrer veldig mye. Når hun får smokken blir det stille. MEN hun har store problemer med og få tak i smokken. Hun prøver 2 til 3 ganger,så blir hun FORBANNA!! skriker og hyler i ett sett.. Er det sugebehovet som ikke blir skikkelig tilfredstilt når hun er flaskebarn? Har prøvd to forskjellige smokker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vet du da tror jeg ikke du kan forvente at hun finner smokken selv. I de første 3 mnd er de ofte veldig grinete og det går stort sett bedre når de runder den magiske 3 mnd grensa. Her skrek i hvertfall babyen svært mye i begynnelsen.

Skrevet

her tok gutten smokken sin på første forsøk når han var litt over ei uke gammal. Så vil tro en baby på en mnd også skal kunne få det til.. ikke alle selvfølgelig, men har du prøvd forskjellige typer smokker? Noen smokker kan være vanskeligere å få tak på, så man må prøve seg frem med litt forskjellige typer.. og selv om en drikker fra flaske, så skal en ikke ha noe større sugebehov av den grunn. så lenge du bruker den tuten som er anbefalt for alderen til babyen din (så ikke melka renner for fort). lykke til:)

Skrevet

Har bare prøvd to foskjellige smokker. Virker som at hun ikke skjønner at hun må lukke munnen for og få tak!!

Finnes det fler enn to forksjellige sokker?

Kanskje jeg burde kjøpe smokker som er beregnet for større barn?

Skrevet

Hei! Jenta mi på en mnd tar kun en type smokker, og det er MAM sine! Hun tar ingen andre, jeg prøvde også mange forskjellige men disse funka for henne.

Lykke til :D

Skrevet

Lillegutt tar smokk stort sett hver gang, men av og til er det litt vanskelig for han fordi han legger tunga opp i ganen og da får han ikke tak. Samme med flaska innimellom. Så sjekk at hun har tunga "rett i munnen":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...