Sanguinary Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Må bare lette hjertet en plass, sambo vet ikke om dette heller enda. Kan hende at noen kjenner meg igjen fra Prov. Abort forumet her i November så jeg tar det fra starten. I November 08 fikk jeg kraftige smerter i livmoren som ikke ville gi seg. Da jeg var hos legen ble det tatt en graviditetstest bare for å være på den sikre siden, verken legen eller meg trodde jeg var gravid siden jeg gikk på p-pillen, og den var positiv. Ble "enig" med sambo om at abort var det beste valget av grunner jeg ikke vil videre inn på. Aborterte hjemme noen timer etter jeg tok den første tabletten. Var da 8+2. I Februar ble jeg gravid igjen (gikk på pillen da også, men la meg gjøre det klart at jeg ikke har slurvet med å ta den) og vi tok dette som et tegn på at det var meningen vi skulle ha barn. Han reiste utenlands med jobben noen dager etter at vi fikk vite det så all samtale har tatt sted over telefonen siden da, han kommer hjem neste uke. I dag var jeg hos gynekologen bare for å sjekke og fikk vite at det hadde sluttet å utvikle seg etter ca.3 uker, skulle egentlig vært 11+4 nå :´( Kroppen min tror fortsatt jeg er gravid og jeg har ingen smerter, kun litt svakt brunlig utflod. Da jeg fortalte om hvordan jeg hadde det sist fant gynekologen frem papirene mine og sa at det ikke var registrert noe hjerteaktivitet den gang i November, og at mest sannsylig hadde det ikke vært nødvendig for oss å ta det valget vi tok da. Vi har gledet oss så mye nå, snakket om å selge leiligheten for så å kjøpe hus, diskutert navn, og skulle fortelle det til familiene neste uke når han kommer hjem. Han har ringt meg i hele dag for å høre hvordan det gikk, men jeg orker ikke ta tlf.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle dette til ham. Vil ikke han skal få denne nyheten når han er på jobb Har fått Cytotec med meg hjem og en sykepleier kommer til å ringe meg på Fredag for å høre hvordan det har gått. Jeg ikke vil være alene når jeg skal ta dem, men først må jeg jo fortelle noen hva som har skjedd.. Har ikke vært i stand til å ringe noen siden jeg har grått i snart 19t Helt plutselig forvandlet alt seg så drastisk, for 24t siden var jeg så utrolig lykkelig! Jeg føler meg lurt av min egen kropp og knust over livet som plutselig ikke var der alikevell. Jeg er også sint fordi jeg ikke fikk vite at noe muligens var galt i November før i dag. Jeg føler så med dere alle som har vært igjennom det samme, jeg hadde ingen anelse om hvor vondt det faktisk er å miste et barn! Det var så klart ikke lett da vi bestemte oss for abort sist, men dette er så. så mye verre. Kanskje det var derfor de bestemte seg for å ikke si noe sist.. Føler meg litt bedre nå som jeg fikk det ned på "papiret", gråter jallefall ikke nå. Får gå å legge meg og prøve å få noe søvn.. Takk til dere som orket å lese alt dette.
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Huff, stakkars deg og samboeren din. Synes du skal ta telefonen neste gang han ringer, for han er sikkert skrekkelig redd og skjønner nok nå at noe er galt fatt. Jeg regner med at du har lett for å bli gravid og vil bli fulgt opp nøye neste gang du får en positiv test. Ønsker deg all lykke fremover. Klem fra meg
J -76 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Åh så leit! Vet hvordan du har det nå, var igjennom MA i januar da jeg var i uke 11, huff! Vil bare sende deg mange varme tanker og trøsteklem. Ta vare på deg selv! Ps det kan være godt å dele det med noen i nettverket ditt, vil virkelig råde deg til å snakke med noen du stoler på og som kan støtte deg. Stor klem
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Uff! Ikke noe hyggelig. Jeg håper virkelig du svarte samboeren din raskt etter du skrev her, for han har helt sikkert skjønt at noe er galt, (som hun over her skriver) og da er det jo ille for han å sitte der å ikke vite.. Jeg krysser fingrene for at det går bedre for dere neste gang! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå