Gå til innhold

jenter, hjelp meg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner pent lite.

mensen skulle komme i dag. tok test nå, negativ.

på fredag tok jeg blodprøve også negativ..

men så leste jeg dette på nett:

HCG dannes av morkaken som utvikler seg når egget har festet seg i livmoren. Dette skjer ca. en uke etter befruktningen og HCG – økningen kan måles i blodet fra ca. 9. dag.

min fruktbare periode var vel fra ca 10. til 15. april.

sændag 20. og mandag 21. hadde jeg menssmerter, trodde kanskje dette var festesmerter. akkurat de samme smertene hadde jeg da jeg var gravid med min sønn.

egget kunne da ha festet seg da. på min 10. dag tok jeg blodprøven som da var negativ. Det står jo at den kan måle den fra CA dag 9.

så hva tror dere jenter, er det håp allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan måles FRA dag 9, men mange får ikke positiv test før etter dette. Det er nok håp;)

Skrevet

Håpet er IKKE ute nei... Mange tester positivt mye senere enn dette!

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

men ska ikke blodprøvene være sikre da? allikevel...

tok test i mårst, med urin, den er negativ.

men ingen tegn til mens, jeg bruker kjenne det noen dager i forveien,,

synes det er så rart at datoene skal stemme så godt, og skjønner ikke de smertene jeg hadde en uke etter EL.

en dag over IKM nå, skjønner fortsatt ingenting...

noen av dere som har opplevd eller hørt om en falsk negativ blodprøve?

kan jo hende den ble tatt for tidlig :)

tusen takk :)

Skrevet

Har ikke hørt om falsk neg blodprøve, men jeg tipper den ble tatt for tidlig!!!!

Hvilken type test bruker du da? og har du noen symptomer???

Skrevet

ja det kan jo hende den ble tatt for tidlig.. hmm

jeg har ingen symptomer, det hadde jeg ikke med 1.mann eller. vært gravid 3 ganger, kun hatt kvalme i en graviditet.

da jeg var gravid med sønnen min så dro jeg til legen pga de menssnertene jeg beskrev, trodde jeg hadde noen infeksjon eller noe :P hehe. men dro til legen, fant ut jeg var ca 5 uker på vei. hadde da og tatt en test hjemme før, noen dager i forveien som viste negativ.

ved de 2 andre graviditetene slo prøvene også ut da jeg var ca en uke over tiden.

er jo enda bare en dag nå.... men vil så gjerne vite! :D

alt stemmer jo, med de smertene en uke etter EL. vi hadde sex 2 ganer i min fruktbare periode. og nå er det ingen tante rød på besøk...

lenge burde jeg vente med å ta en ny test tror dere?

Skrevet

Jeg hadde helt klart tatt en test hver morgen jeg..hihi ...testoman, men hvis du venter til mandag og bruker CB, er sjansen stor for riktig resultat... virker som du har testet sent positivt før også..

krysser fingra.....

Skrevet

jeg bruker forresten de testene fra billig-tester. de stripsa..

testoman selv jeg, men blir jo så skuffet hver gang den er negativ.. så kanskje jeg klarer vente til helga ihvertfall :)

tar jeg på lødag er jeg jo 4 dager over, om TR ikke har kommet da..

må legge til at jeg har vært syk i en mnd nå, kommer kanskje av de også. selv om det er beina som er problemet :P

Skrevet

Ja det er like stor nedtur hver gang det er blendahvite tester. Selv om det er (som i mitt tilfelle) for tidlig å teste...

Synes du er flink om du venter noen dager. Men anbefaler en CB for sikkerhets skyld... Den er myyyyyye mer sensitiv...

Skrevet

når har du IKM da?

jeg har 4 billigtester hjemme, så kommer nok til å bruke de først ihvertfall.

må legge til at jeg testet positivt med en test fra billig-tester, de som skal være ømrintlige. men det vare flere dager før blodprøven ble tatt, jeg tok den da jeg hadde de magesmetene. så ikke alle tester er til å stole på, tydeligvis.. trodde blodprøve var helt sikkert, men...

jeg skjønner ingenting, og blir helt gal i hodet av å tenke på dette <.p

nå skal jeg ta med meg min 2 år gammle sønn og rømme :) hjemme igjen til lørdag, og tester da om mensen ikke har kommet :)

tiden får vise hva som skjer :)

er vår første pp :) sluttet med pilla i slutten av januar, brukte den i bare 2 mndr. aldri hatt noe prob med å bli gravid før, har t.o.m. blitt gravid på p-sprøyte, og med en mann som hadde fått konstantert at han var steril av legen..

hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Jeg har IKM 3 mai. Har vel prøvd til og fra noen år, men seriøst i 3pp. Har også brukt psprøyte....

Lurt å rømme.hehe... tenke på noe annet!

Jeg blir også små rar her.. er så redd for at det ikke klaffer nå heller...

Max (u)flaks med deg da, som ble gravid på sprøyta og med en 'steril' mann(;O))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...