la70 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Nå er det over et år siden jeg sluttet med minipillen. Blir 39 år i år, så jeg føler på at klokka tikker. Denne gangen fikk jeg e-testen til å funke, men da kom mensen 5 dager før tiden.. Skjønner ikke noe.. Har bestilt meg time hos lege i dag, spent på hva resultatet blir.. Har jo ei gopie, men ønsker et søsken til henne hvis vi får det til.. Føler at alle rundt meg blir gravid utenom jeg...Her bled det mye syting, men måtte bare få det ut:-(
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Flott at du har fått legetime, ikke gå og vent lenger, som du sier så tikker jo klokka for oss voksne damer. Et år er lenge nok å gå og lure, og pass på å få en sjekk av svømmerne også. Det har vært mange eksempler her inne på månders venting som har latt seg løse ved et legebesøk eller en antibiotikakur. Lykke til!
la70 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2009 Takk for det, Så du var gravid, Gratulerer!!!:-)
Plikkert70 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hei åper det lykkes for det deg, det er psykisk slitsom å gå slik sikkert. Jeg ser gravide damer over alt og tvillingvogner, vi mistet tvillingguttene våre i februar, de ble født i uke 23+4 så altfor tidlig og vi fikk beholde en og to dager, det har vert ei tøff tid eterpå ogteller enda uker. Vi planlegger et barn til, attpåklatt har jenter på 10 15 og 17. SAvnet etter baby og det vi så så frem til er uholbart og er spent på om det har lykktes på første forsøk, venter mens lørdag 9. mai Ser du fyller 39 i år, blir selv 39 til sommeren, og husk det er IKKE for sent enda=)
la70 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Trist å høre om tvillingene deres.. Håper det klaffer for dere nå:-) Har legetime den 15.mai.. spent på hva han sier.. Lykke til i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå