Gå til innhold

Hei jons og lita78 :-)

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alt er bra med dere om dagen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snøfilla, så koselig å se en melding fra deg når jeg endelig fikk gått inn her igjen. Det har vært så hektisk i det siste at ukene jammen bare har flydd av gårde. Alt står bra til med den lille i magen, passerte 25 uker på mandag, helt utrolig! Kjenner liv innimellom hele døgnet og det er jo bra. Bortsett fra at jeg våkner ofte om nettene, vet ikke om jeg kjenner sparkene fordi jeg våkner eller om jeg våkner pga sparkene?

Har stresset en del i det siste og kjenner det på formen, er ikke helt i storform og har null ekstra energi til å holde følge med gutten vår. Siden jeg får en ekstra belastning på hjertet av stresset blir jeg nok delvis sykemeldt ganske snart, bare for å få slappet av litt og kommet til hektene igjen. Men bortsett fra det elsker jeg å være gravid og storkoser meg med tanken på at det ikke er så veldig lenge til Tim blir storebror.

Hvordan går det med deg og godgutten? Du har det vel som den berømte plommen i egget, antar jeg :o)

Skrevet

Heisann!

Jo det går bra her også, en del "plager" er det, men ikke noe uvanlig tror jeg. Har skrevet litt om det i uke 35-tråden her.. Tenk bare 18 dager igjen jeg nå....veldig uvirkelig og rart å tenke på. Gleder meg veldig til det skjer.

Fram til uke 30 hadde jeg et helt symptomfritt svangrskap omtrent. Likevel synes jeg ikke det er så "fantastisk" å gå gravid som enkelte synes. For min del kan et evnt søsken gjerne adopteres. Det negative der er vel uforutsigbarheten...å ikke vite om det tar 6 mnd eller 3 år... uff. Samtidig tenker jeg med gru på å måtte gjennom mange ivf/icsi forsøk igjen også.... Forbanna infertilitet!! Men nå gleder jeg meg først og fremst over barnet vi skal ha nå, søskenforsøk får diskuteres siden...

Hvordan er det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...