Månefeen ♥ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Har følt det sånn i hele dag, enda vondere om jeg trykker (forsiktig) på magen. Er i uke 38. Babyen har vært ekstra aktiv idag, så kan hende livmoren bare er sliten etter påkjenningen eller? Noen som vet hva dette kan være?
eplepeple Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg har hatt flere perioder i svangerskapet der jeg har følt meg støl i magen. I det siste har det kommet tilbake igjen...er 37 + 5. Spesielt når jeg har ligget en stund. Morgenen er verst. Jeg bekymrer meg ikke. Jordmor sa det var normalt
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Kjenner det samme her også, og noen ganger er det som hele livmora klør på en måte. Da er det deilig når babyen beveger seg synes jeg. Høres kanskje litt rart ut. He he. Er forresten 37+1 i dag.
En god nummer to :) Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 når jeg ligger på ryggen og skal sove (og resten av natta) merker jeg at jeg har vondt i misten av magen, det er skikkelig ubehagelig. Våkner ofte pga smerten....hva kan dette være? musklene??
Månefeen ♥ Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Jeg gikk med dette i hele går, av og på, utpå kvelden økte det til å være kjempe vondter. Det var "topper" der magen ble steinhard og mot slutten gikk det over i skikkelige press nedover. Satt bare i sofaen å pustet og fikk nesten tårer i øynene pga smertene. Samboer tok tiden, 4min mellom hver og de varte ca 1min. Så vi ringte KK, fikk beskjed om å komme inn til sjekk. Så 23.45 var vi på Storken. Har i 3uker nå gått med mensmurringer, sterke kynnere, og mye annet som indikerer modning. Hodet er godt festet. Men dette her var noe helt annet. Ingen åpning, men jordmor sa at om jeg hadde en menstermin noen uker før ultermin så skulle jeg gå ut i fra den. Så sier hun før vi drar, at noen kjenner ingen ting av dette her, andre kjenner mye. Noen går leeenge, andre går kort. Ja må si jeg ble klok Men godt med en sjekk! Fikk sove i natt, men våknet av og til av vondter. Idag har jeg så menssmerter som jeg aldri har kjent før. Innimellom kjennes ut som babyen har lange klør og prøver å grave seg ned og ut. Jeg kommer nok ikke til å ringe igjen før jeg er 100% sikker, føder nok før jeg får slått nr
eplepeple Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Kanskje du nærmer deg målet godt å bli ferdig snart Jeg har vært våken i hele natt med sterke kynnere som kom med jevne mellomrom. Kynnerne ga smerter i ryggen, lårene og litt i magen. Tenkte at det kanskje kunne være starten på moroa...men i formiddag ga det seg. Var nok såkalte maserier eller noe.... uansett: nærmere målet føler jeg I dag blir det en god gåtur, en kosestund med sambo og kanskje noe bringebærkapsler hvis jeg gidder å dra ut og kjøpe. Modningsakupunktur i morgen )) Påvirke der en kan he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå