Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei=) Jeg har bestil billigtester får snart over 3 uker siden, å de har enda ikke kommet..... men hvor bestiller dere fra???? husker søren ikke hva den siden heter... Tusen takk=)
Karma! Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hehe billige-tester.no har du ikke fått de enda?? merkelig! leveringstiden er 2-4dage.. send dei en mail... åssen gikk det med deg i dag???
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Nei har enda ikke fått dem... merkelig... jeg skal sende dem en mail jeg nå=) Joda hu kunne bare si det jeg trodde... å det var at alt var borte å at slimhinnene var trokket seg tilbake osv. å at vi kunne prøve igjen=) men jeg ahr fortstt vondt i puppa....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 hvordan er det med deg???
Karma! Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 huff så kjedelig!! men bra alt var til rette for ny pp! tror disse symptomene kan henge igjen i 2uker eller noe synes jeg jeg las, men har oxo lest at det er lettere å bli gravid igjen i pp etter en tidlig sa.. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå