A1exandra89 Skrevet 28. april 2009 #1 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg ble sykemeldt for ca 3 uker siden nå. pga bekkenløsning, men da var det absolutt levelig, men kunne ikke jobbe fordi jeg hadde veldig krevende jobb. Nå har det gått så jævli ned at jeg får ikke sove, nettene er mareritt, klarer ikke snu meg, fått snulaken med jordmor,hjelper littegrann, begynner å få problemer med å sitte å gå og reise meg. Jeg er i uke 25, og orker ikke tanken på at jeg ska ha 3 mnd før fødsel uten søvn. Skal ringe jordmor imårra å spørre om hva jeg kan gjøre, eller om jeg kan få noe behandling, smertestillende NOE ihvertfall..vokner bare om natten, halvtime etter jeg har sovnet og prøver å snu meg eller stappe pute under beina og gråter av smerte.. gjør meg bleik og deppa dette.. Er det noen andre som har det slik og hva slags hjelp får dere??? jeg klarer ikke tanken på at det skal bli værre utover svangerskapet nå, som jeg blir tyngre og slik. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140026762-kraftig-bekkenl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå