Mathilde og mini Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei! Denne gangen inviterer jeg dere hjem til meg! Har tenkt å ha "hagefest", så det er med værforbehold. Følg med på værvarselet, og trådene her på BIM og Facebook for oppdatering om treffet. Påmelding nedenfor. Onsdag 6. mai fra ca elleve tiden? Tenkte å ha et dagtreff denne gangen. Therese *får maigull*
Mathilde og mini Skrevet 28. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2009 Kollektivinfo : Buss 34 - Ekeberg Hageby, holdeplass RYENBERGVEIEN Buss 74 - Mortensrud, holdeplass RYENBERGVEIEN Buss 70 - Skullerud, holdeplass KVÆRNER T-Bane linje 4 - Holdeplass RYEN (litt å gå) Trikk 18 og 19 - Ljabru, Holdeplass OSLO HOSPITAL (litt å gå)
wowo Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Thessa?? Lillemaiblomst Rossaka Snaps Wowo Scoobody førte på de som jeg vet har sagt inn på terminklubben at de kommer. Satte et ? bak thessa, da hun nettopp har født, lillemaiblomst er vel veldig fødeklar også
Mathilde og mini Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2009 Thessa?? Lillemaiblomst Rossaka Snaps Wowo Scoobody Sissel1404 Therese*får maigull* Raffen
MayaRani Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Thessa?? Lillemaiblomst Rossaka Snaps Wowo Scoobody Sissel1404 Therese*får maigull* Raffen MayaRani
Maags Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er kanskje litt seint ute, men kommer jeg også. Thessa?? Lillemaiblomst Rossaka Snaps Wowo Scoobody Sissel1404 Therese*får maigull* Raffen MayaRani Maags
vero09 Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Litt seint ute jeg også... Thessa?? Lillemaiblomst Rossaka Snaps Wowo Scoobody Sissel1404 Therese*fà?r maigull* Raffen MayaRani Maags Vero09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå