Gå til innhold

kort lunte / sint av p-piller/minipille (cerazette)

Anbefalte innlegg

Gjest sånnkandetgå
Skrevet

Jeg fjernet for 1 år sidenhormonspiral pga jeg reagerte på den med ekstrekt kort lunte/dårlig humør/gråt for ingenting osv. Har nå tatt Cerazette noen dager men det aner meg at problemet kommer tilbake, har vært et troll i dag, og det er ikke noe koselig for familien.. :( Legen mente det ville være mindre bi virkninger med Cerazette enn andre piller, men mulig jeg er følso på dette.. Andre som blir troll av hormon-prevensjon??

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg blir som deg, ved bruk av p-piller.... :(

Skrevet

for to måneder siden begynte jeg på cerazette, og spurte her inne hvordan andre reagerte. fikk blanda svar, og valgte derfor å prøve selv. GRUSOMT troll har jeg også blitt, og sexlysten har forsvunnet helt. ikke meg selv i det hele tatt. har tatt meg litt tid å innse at cerazette er grunnen tross alle advarsler. MEN, fra i morgen slutter jeg og forhåpentligvis er jeg snart tilbake til gamle høyder og et mer stabilt humør:D men da er det store spørsmålet hvilke prevansjon jeg skal kaste meg over denne gang. har to tette, så vi ønsker ikke å bli gravide sånn helt med en gang;D

Gjest sånnkandetgå
Skrevet

vi har brukt kondom dette året og selvom det er litt kjipt å måtte huske på er det egentlig helt ok.. så tror vi skal gå tilbake til det snarest.. Irriterer meg at jeg trodde dette hormonstyret ville være bedre enn hormonspiralen.. Penger utav vinduet.. Men en erfaring rikere da..

Skrevet

ja det er litt irriterende,men man må liksom prøve "bare en gang til" for kanskje det går bra denne gangen:D og som du sier er det penger ut vinduet. Men det koste heldigvis ikke skjorta da:D kjenner at tanken på kondom gjør meg litt matt også da.. får tenkte litt på alternativer:D

Skrevet

åhh...så godt å lese at det er flere...jeg blir også et troll av Cerazette...men har mestet mensen med den og det er ganske så greit å slippe. Allikevel er det veldig slitsomt å hele tiden ha så kort lunte..tror mannen min synes jeg er ei ordentlig megge nå...Synes også kiloene renner på, men det kan jo også skyldes andre ting :)

Vurderer sterkt å bytte til annen pille..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...