♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 når ska dere begynne å teste?? )
OnlySleeping *** Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei hei.. Jeg har IKM 4. da, emn det er jo ganske nærme;) Jeg er faktisk ganske kvalm i bølger, så håper i det store nå.. Men tror jeg må skal prøve å vente til uti neste uke. Du da?
attpåklattimagen:-) Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg har IKM 3 mai.... Testet i dag tidlig...hmmmm. Svaaaaaaaaaaaaak strek. testet på nytt kl 14 og da var det hvit. Mente egentlig å vente med testing til fredag.....
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 har ingen tester liggenes, så blir lite testing... men tenkte å teste på mandag om ikke IKM kommer på søndag ) Skal på jobb i helgen, så det blri godt. Så slipper jeg å gå rundt å tenke så mye på det... hehe. åå svaaaaak test, spennende...
attpåklattimagen:-) Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Det er spennende.... Har egentlig ikke hatt tro på at det skal klaffe denne pp heller, men jeg er så utålmodig....... Krysser fingrene for oss!!!!! Godt å ha noe å gjøre da, så tida går fort til mandagstestinga di ... Lykke til;o)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 )) morro dette ) hehe... kjenner liksom ingenting uden om litt kvalm på morgenen, men det kan bare være tilfeldig. Så får vente å se.. men har nok for store forventninger siden det gikk på 1pp i september, men ente i SA.!! Så er jo lov å håpe at det går på 1pp denne gangen også. Med jenta mi gikk det 3mnd, men da gikk gjekk på p-piller. men har ikke gått på nåe siden hun kom i mars i fjord ) så spennende ) Krysser alt for oss ) Lykke til )
Gjest Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Jeg har IKM 3. mai jeg og.. Har så på følelsen at det kan ha klaffet denne månden. Det har jeg hver gang da hihi... Denne månden er sjansen ganske liten også siden jeg har vært hos urolog rundt eggløsning og ikke orket sex etter det (de puttet inn et kamere i urinblæra mi og det var vondt)..Men jeg håper selvsagt at noen svømmere overlevde i løpet ev eggløsningstiden og at det blir spire.. Jeg har noen symptomer også da. Jeg har bla vondt i tennene eller i tannkjøttet (ikke vondt men trangt og rart), hodepine, er trøtt og i dag når jeg voknet hadde jeg suuuuperømme pupper Tok en graviditetspest i morges og den var negativ...de andre gangene jeg var gravid hadde jeg positiv test 10 dager etter eggløsningen...Endte i SA alle tre gangene.. Ha dere noen symptomer? Masse lykke til alle sammen...Håper vi alle får baby i januar:)
OnlySleeping *** Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Håper det klaffer for oss alle sammen!! Er det noen som har testet noe mer eller? Jeg MÅ klare å holde meg hvertfall til mandag. Men har vært kvalm, til og fra, i snart 3 dager.. Håper det er et godt tegn. Har en sånn rar smak i munnen - akkurat som det er litt "tjukt", hihi, og kvalmende...blææ..supertørst er jeg og tisser masse - med det har jo sin naturlige forklaring når jeg drikker hele dagen.. Har fortsatt også litt verking i korsrygg. Det er vel mitt i denne omgang, håper pupper og luktesans følger på... Det var det jeg merket det mest på sist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå