Gå til innhold

Når begynner magen å vokse mon tro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er svært individuelt, noen får mage nesten med én gang, andre kan man ikke se det på før de er langt på vei. Det kommer nok også litt an på hvor godt polstret du er rundt magen fra før av. Har man helt flat mage, vil det gjerne bli synlig for andre mye raskere enn om man er litt lubben i utgangspunktet. Jeg merker godt at buksene er blitt strammere, men siden jeg har litt ekstra på magen fra før er det ingen som har noen anelse om at jeg er gravid. Forrige graviditet sa jeg ikke noe på arbeidsplassen før jeg var nesten 5 måneder på vei og det var ingen som hadde mistenkt noe...

Dette er svært individuelt. Noen får stor mage relativt tidlig, mens for andre lar den vente på seg.

Selv er jeg 8+2 og merker at buksene er blitt trangere i livet og at det er ubehagelig å sitte med de på.

Men man kan ikke se at jeg har antydning til mage enda til tross for at den har vokst litt.

eg er 8 uker på vei og er ganske tynn. eg ser sjøl at magen har begynt å få ein liten kul heilt nede. men trur ikkje noken andre enn meg kan se det ennå. kjæresten min syns det ser berre ut så eg har begynt å ligge på meg. :S kan egentlig godt vere det som har skjedd og. hehe. eg veit ikkje.

Annonse

Jeg er 9+2 og har allerede funnet frem mammaklær fra sist gang. Magen er synlig så det er vanskelig å skjule det denne gangen. I mitt forige svangerskap gikk jeg til uke 19/20 før magen poppa fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...