*Zena* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vi har prøvd i 5 måneder, men ingen spire ennå....går med et lite håp om at det kanskje klaffet for noen dager siden da...men er redd jeg blir fryktelig skuffet igjen når tante rød kommer. De siste gangene har jeg klart å innbille meg graviditets-symptomer, så denne gangen gidder jeg ikke håpe engang...sukk. Synes det er så irriterende med alle som maser og spør om "skal dere ikke få et barn til snart da?" "dere skal vel ha flere, dere vil vel ikke at hun skal bli enebarn??" Vi har ei tulle på 2 år og 2 mnd. Hadde så lyst på to litt tette, men ser ut som vi trenger litt mer tid denne gangen. Har testet ut hostesaft denne gangen da, blir spennende å se om det har noen effekt! Ja, ja, det var bare noen hjertesukk fra meg. Følger stadig med på dere her inne, men har ikke vært noe særlig aktiv på å skrive. Godt å lese om andre i samme situasjon, det er jo ikke så mange man har lyst å fortelle det til når man prøver. Hvor tidlig kan man egentlig teste seg? Mener jeg har lest noen om 10 dager etter mulig unnfangelse....noen som vet om dette stemmer? Lykke til til alle prøvere der ute ;o)
umuliusen Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg føler det akkurat som deg..har riktignok to barn så jeg skulle sikkert ikke klage, men har minst to for få..(har hatt to spontanaborter) Har prøvd i mange måneder å bli gravid på nytt nå, og hver gang føler jeg alle slags svangerskapssymptomer, men mensen kommer allikevel. Puh. Slipper heldigvis alle som maser om vi ikke skal ha flere siden vi har to, men det er like vondt allikevel. Suger til meg alle små fjes jeg ser i løpet av dagen. Har 3 (!) venninner som skal ha barn i samme måned som jeg skulle fått siste barnet jeg mistet. Husker jeg har sett filmer om par som fortvilet har sex i "månedsvis", men som ikke blir gravide. Husker jeg lo godt. Det var jo langt fra min virkelighet, men nå kjenner jeg meg igjen. Jeg prøver å ikke stresse med det, men det nytter jo ikke. Synes alle andre får det så lett til, føles så urettferdig. Det gikk jo så lett de to andre gangene. Nå er jeg helt desperat...
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Skjønner deg såå godt. Vi har prøvd siden september uten noe som helst resultat.. Bare uregelmessige sykluser her Mange rundt meg blir gravide og forteller at "egentlig var det ikke planlagt da". Det er så urettferdig at de som virkelig prøver, ikke får det til. mens andre bare plutselig blir det.. Håper inderlig at det skjer noe snart! Kjenner at det sliter på meg.. Godt å vite at jeg ikke er alene om det! Er nå 2 uker over IKM, men med fire negative (billig) tester så er det lite sannsynlig at det blir et lite julenurk her. Satser alt på et lite januarmirakel nå! Bare den dumme tr vil komme på besøk snart.
Gjest *ønsker*en*liten*en* Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 hei *Sjokkedorisei* Jeg er helt ny her, men tenkte jeg bare ville gi deg en oppmuntring på hostesaften. har vært gravid to ganger tidligere, mistet begge, men når jeg kom hit å så alle snakket på hostesaft, og jeg tenkte meg om å snakket med samboeren min, så brukte jeg faktisk det begge gangene jeg ble gravid, helt tilfeldig pga. influensa! så nå håper jeg det kanskje hadde noe med saken å gjøre å tar hostesaft hver dag! hehe.. Lykke til, til deg å alle dere andre!!
umuliusen Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Bare lurte....hva slags hostesaft er dette??? Vi skal til å prøve nå til helga..eggløsning...må kanskje til å ta noen skjeer med hostesaft? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå