attpåklattimagen:-) Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Har IKM 3 mai (tror jeg) Idag tidlig fikk jeg en ultrasvaaaak rosa strek på billigstrimmel... ( må nesten være synsk for å se den, men den er der....) Ble selvfølgelig helt oppi skyene glad.... ble litt overiverig og tok en ny test kl 14 ('sparte' 4 timer), den var hvit!!!!!!!! Hvorfor???? Var det noe galt med den første testen????? Eller har jeg evt produsert for lite hcg til at det kunne vises på den andre testen????? Hilsen ..-snart desperat;o)
Yo&La+spire Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Begge kan jo vere feil, men eg ville stolt mest på den du tok om morgenen....de sier jo at g-test skal tas om morgene for å få riktig resultat. Ta en ny i morgen tidlig du:)
You can call me Dårris Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Det er jo tidlig enda, så det er jo ikke så rart at du får usikkert resultat. Krysser fingrene for sterk og tydelig strek om et par dager:)
attpåklattimagen:-) Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Takk for svar... er bare så fryktelig utålmodig;)
Mamsemums Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Med første barn testet jeg 1 uke over IKM på morgenen. Kjempepositiv. Tok en test (annen type) senere på dagen (hadde spart opp som du så fint beskriver) og den var kritthvit. Ny test morgenen etter, nok en gang meget positiv. 5 dager til IKM, tror ikke du skal lese så mye ut av en negativ test enda. Krysser fingre for deg!
Karma! Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 nå håper jeg at jeg ikke ødelegger alt her da men- jeg er en av de som konstant!! får svaaak pos/skyggestrek hvertfall på disse billigtestene (strimlene og stavene) kan skyldes blod og proteiner i urinen.... MEN det er jo lenge til ikm for deg da- litt dumt å teste så tidlig i tilfelle det er en kjemisk graviditet eller noe...?! lykke til! hadde tatt ny test om noen dager...!!
sommerbaby! Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 tok selv en test som ble positiv, men var på kvelden det da. tok en på morgenen, som da var negativ. legene sier jeg ikke er gravid, men... les tråden min så forstår du hva jeg mener.. krysser fingra for deg, du er nok mest sannsynlig gravid
attpåklattimagen:-) Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2009 ....Takk for alle svar.... Vet det er tidlig enda, men engang testoman alltid testoman...... Ønsker alle kjempemasse lykke til med prøving og testing;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå