monca*84*j12 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Noen som har bilde av en positiv g.test strimmel fra billgtester? Lurer på hvor det er meningen at strekene skal stå i forhold til hverandre.. hehe
Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Heisann du! Gå inn på billigtester.no der kan du se bilder av testene. Jeg så på billigstrimmel, og har tenkt å bestille en pakke med 15 sånne når jeg får lønning i mai, huff har ikke råd før er jo student. Men på den testen var det at det skulle være to rosa streker da, så hvis det er en strek er den negativ, er vel samme prinsippet som med vanlig qr tester og cb tester. Nå har ikke jeg heller brukt strimmel g test før så vet ikke så mye mer enn det.(kanskje strekene skal stå med en cm mellomrom) Men du, vet du om el-slim er gjennomsiktig liksom, blankt liksom at det ligner litt på glansen til gutta? klem
monca*84*j12 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 ja, så dem... Har fått fantom ultraskygge.. Men jeg trur den er på feil plass jeg... så tar den som negativ... Jeg vet at el slim kan være veldig forskjellig hos alle desverre... Men gå inn på pernille.info og se der.. Der kan du lese om sekretet og få noen nyttige tips... Det er veldig lett og ta feil av el slim og rester.. hehe
Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Åja jeg skjønner, men ta en ny en da. Tkk for linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå