Gå til innhold

Hvordan går det med dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg måtte ta abort i februar pga store misdannelser hos babyen. Har egentlig begynt å gå bedre, men fått en liten nedtur nå. Noen andre som har det slik?

Sambo sier at jeg ikke skal tenke på, gjøre noe annet hvis jeg blir lei meg. Men jeg har det i bakhodet hele tiden, føler meg litt alene om det.

Har veldig lyst til å bli gravid igjen, samtidig som jeg er livredd. Har eggløsning om et par dager, og tør ikke prøve denne pp alikevel..

Fortsetter under...

Hei!

Da vi mistet i MA som ikke ble oppdaget før ordinær ul i uke 19, så gikk det 6-7 måneder før jeg virkelig følte at livet var tilbake til normalen igjen. Kunne ha noen fine dager, men plutselig så jeg noe som minnet meg om det som kunne vært, eller jeg bare hadde en dårlig dag. Hadde heldigvis en forståelsesfull mann. Var slitsomt å ha det slik - i hvert fall etter hvert som omverdene "glemte" hva som var skjedd. Tror dette er helt normalt.

Ønsker deg lykke til videre, og håper dere blir gravide igjen når dere føler dere klar for det....

• 5 uker senere...

Hei:)

Føler det på samme måte. Mått også ta abort i februar pga store misdannelser og syntes det begynnte å gå bra etterhvert. Kommet flere nedturer i det siste og synes det begynner å bli vanskelig igjen. Min sambo sier som det- "go to a happy place"- lettt for han og si som ikke kjenner det på kroppen som oss..men menn stort sett kommer lettere igjennom noe som dette selvom det er tøft for han også. Føler meg litt alene om dette jeg også- godt å høre om andre i samme situasjon. Vi prøver igjen- er helt opphengt i å bli gravid men prøver å ikke å stresse...skjønne det godt- å bli gravid igjen er skremmende men jeg prøver å fortelle meg selv at det kan ikke skje igjen!!

Stoor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...