anonymmmm Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 jeg har ikke stikkinger i magen.. men i korsryggen... er 3 dager over ikm. ellers har jeg vodt i leddene, fryser/ er varm, feber følelse, kvalm/uggen og INGEN tegn til tante rød.... Hva skjer???
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Kan nok være en liten i magen:=) Du har jo noen tegn på det, ta en test og se om den gir utslag. Lykke til
anonymmmm Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Er dette virkelig tegn da?? jeg har tenkt mer på ømme bryster osv...men det har jeg IKKE....
monca*84*j12 Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg trur det og håper det.. Jeg har hatt mye av de samme tengene faktisk... vond hals/hode litt syk følse.. Godt mere over nå... *håpehåpe*
anonymmmm Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2009 jeg å håååper!! for begge sin skyld... men jeg synes fremdeles det er "rare" symptomer....er det noen som har opplevd det før??
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2009 tok test i dag.....den var negativ... jeg forstår ingenting jeg nå................
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2009 tok test i dag.....den var negativ... jeg forstår ingenting jeg nå................ vil bare sette meg ned å gråte.....!!!har lyst å gi opp snart...
Gjest Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Jeg testet ikke positivt før uka etter IKM, så det er lys i tunellen:) Og jeg er testoman:))
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2009 tuusen takk for svar..... men er det symptomer det jeg har da??
goldie Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Sist jeg var gravid testa jeg ikke positivt før ca en uke etter ventet mens. Så det er fremdeles håp. Kn jo hende det tar litt tid før hcg hormonet kan påvises i urinen. Håper for deg. Krysser fingrene:)
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. april 2009 okai... men er det jeg har symptomer???? kjennes ut som det stikker i magen å nå... langs ene siden liksom..
goldie Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 Jeg mener å ha lest et sted at det du beskriver kan være symptomer. Selv hadde jeg det i helgen, men hadde vondt i halsen også så tenkte det var forkjølelse på gang, men så ble det ikke noe av. Og det med stikking på den ene siden på magen tror jeg kan være symptomer. Men en leiter jo etter den minste ting når en vil bli gravid, så det beste er vel å ta en test igjen etter noen dager. Men vet det er enormt vanskelig å vente, he he. Er i samme bås selv. Men det med stikking på den ene siden er på meg EL smerter også.
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2009 Ja, jeg å pleier å ha slike smerter under eggløsning, men jeg pleier ALDRI å ha uregelmessig syklus.... å i dag er jeg ca 5 dager på overtid.... Jeg forstår ingenting!!! huff... men... de tegnene jeg skriver her er helt reelle... men selvfølgelig kjenner vi ekstra etter..hehe! Er du over IKM?
goldie Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Nå synes du sikkert jeg er helt idiot men er IKM forventet mens? Er helt ny her inne he he.
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 29. april 2009 Du er ABSOLUTT ikke idiot!!:) Men ja, det er mens(ikke kommende mens)hehe... Det skal ligge en liste her over forkortninger.,...TR er f.eks mensen...(Tante rød) har ikke vært her super lenge jeg heller..
goldie Skrevet 29. april 2009 #18 Skrevet 29. april 2009 Ja, er over IKM da. Men bare 1-2 dager da. Slutta på p-pillen for litt over en mnd siden, så kan vel ikke forvente at den sitter enda. Skal vel slite litt for det. Men kan ikke noe for at jeg er såååå utålmodig, he he. Har jo ikke hatt en skikkelig mens etter p-pille slutten, så den kan jo ha hengt seg litt opp så klart. Men så klart kan det jo klaffe m en gang for det da) Hadde første dags siste blødning 31. mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå