snuppelura-jente10 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Står på testen at den kan tas 4 dager før IKM, har IKM til torsdag, men i dagtidlig sto det ikke gravid. Da er jeg vel ganske sikkert ikke gravid?så må vel bare fortsette å prøve.. Off, syntes det er slitsom å prøve jeg.
attpåklattimagen:-) Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Ikke gi opp! det er mange som produserer hcg hormonet sent. Da vil ikke testene slå ut før rundt eller etter IKM..... Mange her som ikke har testet positivt før etter IKM Lykke til
snuppelura-jente10 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg håper jo virkelig, men er alt for utålmodig. Så har vel testen 4 ganger denne uka, he he. Så nå har jeg bestilt EL tester, graviditetstester og glidemiddel på nettm håper de kommer raskt.. Regner med at neste månden blir bedre og da skal alt prøves, he he.. Ikke gitt helt opp enda, men nå skal jeg ikke teste før jeg får de testene, damene på apoteket kjenner meg jo igjen nå, hihi..
Goomba84 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Bare et lite tips... ikke bruk glidemiddel...det dreper svømmerne til mannen..
attpåklattimagen:-) Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 pre-seed kan visst fint brukes som glidemiddel. Det er spesielt for de som prøver å bli gravide og har lite el-slim..
snuppelura-jente10 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2009 Pre-seed som er bestilt, syntes ikke det er så gøy å prøve uten, blir sår av all prøvingen, he he....
Musemor med tre søte små Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Bare til informasjon, disse G-testene _KAN_ vise positivt utslag _INNTIL_ 4 dager før IKM. De gjør det ikke alltid. Det varierer fra kvinne til kvinne hvor raskt man produserer HCG i begynnelsen av svangerskapet, og egget fester seg 5-10 etter befruktning. Før det er festet så produserer man ikke HCG. Så det varierer også fra svangerskap til svangerskap hvor tidlig man tester positivt. Og til sist. Så lenge tanta ikke er kommet på besøk er _IKKE_ håpet ute. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå