<3PerLe<3 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 heia:D tenkte bare jeg skulle skrive litt om hvordan vi fikk spiren til å sitte etter 36 pp. etter 3 års prøving begynte vi å to at ting ikke var helt som de skulle med enten en av oss eller begge. det hele begynte med henvisning til spesialist hvor vi fikk konstatert at alt var som det skulle med meg, men ikke med sambo. kvaliteten på svømmerne var betraktelig mye dårligere enn "gjennomsnitts mannen" og vi fikk beskjed om at vi måtte igang med noe som heter ICSI hvis vi noen gang skulle få barn. Dette var i begynnelsen av desember 2008 hadde hørt av noen venner av foreldrene våre at de hadde begynt på E vitaminer. SÅ vi gikk til innkjøp av både E vitaminer, sink og selen. da fikk vi også høre at det kunne ta tre mnd før de tablettene begynte å virke og på selveste påskeaften testet jeg positivt med en graviditetstest, da var jeg 5 uker på vei! hadde jo trodd alt alt håp var ute for oss mtp det å få barn på den naturlige måten. så nå sitter jeg her og er 2 mnd på vei. vet enda at det er ganske tidlig og at mye kan skje fortsatt, men jeg er gravid! så for dere som har menn med dårlig kvalitet, eller ikke vet om kvaliteten er bra, Begynn på de vitaminene. de funket hvertfall for oss, og er jo verdt å prøve?! MASSE MASSE LYKKE TIL og jeg sender over babystøv til dere ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ stor klem
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Så utrolig kjekt å lese:))))Gratulerer så mye.Masse lykke til videre i svangerskapet=)))
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Heisann! Så utrolig deilig at spira endelig satt da:) Den blir nok sittende vettu:) Jeg lurer på om begge dere altså du og sambo tok disse vitaminer eller om det bare var han eller bare deg? Må jo si gratulerer til deg da! Misunner deg masse! Kanskje vi skal begynne på det da så kanskje jeg blir gravid i juli eller august:) hihi... Takk for babystøv! need it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå