Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Jeg er 38.5 år og møtte drømmemannen for to år siden. Det eneste som til tider kan være vanskelig, er aldersforskjellen. Han er bare 23.5 år. Men vi har det fantastisk fint sammen og vi vil satse sammen. Det begynner jo å haste litt med å få barn, men han føler kanskje vi kan vente enda noen måneder før vi begynner å prøve. Jeg går nå på p-piller og vi er litt usikre på om det er lurt å slutte med dem nå, for å forberede kroppen på det som kommer. Eller om vi like grei venter til vi begynner prøvinga til høsten. Er det noen av dere som har noen erfaringer dere vil dele? Er det forresten noen som har en mann som er en del yngre enn dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen!

Jeg har ikke så mye erfaring med det du spør om ang. pilleslutt, men kan svare bekreftende på det andre du spør om. Min kjære er ni år yngre enn meg, og vi har det flott sammen. Den eneste måten jeg merker aldersforskjellen på, er at jeg stresser med det å bli gravid før det blir for sent.

Har du og/eller kjæresten din barn fra før? Samboeren min har ikke det, og ønsket om å få et kjærlighetsbarn sammen er stort.

Lykke til!! :-)

Skrevet

Hei igjen :-)

Ja jeg har barn fra før; to døtre; ei på 6 og ei på 9. Så det er jo litt for han sin skyld vi vil prøve også da. Men jeg elsker unger og vil gjerne ha en til. Har hørt at det kan være enklere å bli gravid som moden hvis mannen er yngre, men jeg er ikke sikker. De to første barna ble til med ICSI, men da var det min forrige mann som hadde dårlig sædkvalitet. Det blir jo spennende å se om vi kan få det til på egenhånd.

Hvor gammel er du da? Håper dere også lykkes i å lage kjærlighetsbarnet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...