Gå til innhold

termin på julaften??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også termin på julaften, i følge kalkulatoren her inne.

Men jeg håper å føde noen dager før, eller etter, slik at julaften kan forbli bare julaften!

Har to barn fra før, og begge to kom noen dager før terminene. Så jeg krysser fingrene denne gangen også.

Hm, men kom til å tenke på at denne gangen er første gangen jeg vet helt eksakt når første dag i siste menstruasjon var. Da kan jeg jo egentlig ikke være så sikker likevel....æsj.

Ja ja.

Bra blir det uansett :)

Annonse

Termin kalkulatoren sier 23. desember.... har ikke vært til fastlegen enda eller jordmor:) Det kan jo bli artig. Har det med å føde rundt høytider...forrige gang var midt i påska på langfredag...ikke et sjakktrekk ettersom alt var stengt da vi skulle dra hjem..og vi hadde ikke hamstret bleier eller MME.Takk og lov for Statoil!! Den feilen gjør vi ikke igjen ;)

Jeg har også termin julaften!! Samma når babyen kommer, bare den kommer! Er så lykkelig for at jeg endelig er gravid!!! :) Sist fødte jeg fem uker før termin, og det er stor sjanse for at jeg føder for tidlig denne gangen også... Håper på tre uker før termin, det er perfekt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...