Gå til innhold

Hvilken reisetrille

Anbefalte innlegg

Heisann.

Hvilken reisetrille er å anbefale. Skal på sommerferie med fullpakket bil så må være lett og pakke, og ikke ta så stor plass. Jeg vil gjerne ha kalesje, nett under og mulighet for nærmest å ligge. Ungen er 1 år og må jo sove litt på dagen. Far mener vi bare trenger en "gammeldags" paraplytrille hvor man setter en paraply fast og sove kan hun gjøre sittende. Jeg har sett på carena easy, men vet ikke. Har ikke så lyst å betale mer enn 1000 kr så MacLaren er ikke aktuell. Noen å anbefale, og er jeg for kravstor? Vil ikke ha en sportsvogn til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140024331-hvilken-reisetrille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei av de Disney-trillene som de selger ganske rimelig bl.a. på jysk. Den er helt grei til feriebruk, har faktisk brukt den en del her hjemme også og den er ikke så aller verst å trille. Stor kalesje og full liggestilling, så jenta vår har sovet mange solskinnsblunder i denne trilla :)

Har også ei sånn vanlig paraplytrille som mannen din vil ha. Kunne like godt latt være å ha vogn da, for den er helt fullstendig håpløs å trille. Måtte bære ungen i ene handa og trilla i andre handa til slutt den ene gangen jeg brukte den.

Annonse

Vi har Titanium Breeze og er veldig fornøyde med den! Liten, lett og enkel å pakke sammen. Triller godt, full liggestilling, grei kurv under. Det følger med fottrekk, regntrekk og bag til å pakke vognen ned i (vi har sendt vognen med fly i den bagen - gikk helt fint!)

Full pris er kr 1 199,- men verdt hvert øre!

Se nærmere her:

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=16&manufacturer_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...