Gå til innhold

hodepine

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det vanlig for gravide å slite med hodepine. Jeg har aldri/sjelden hodepine før svangerskapet. Fikk plutselig i går sikkelig hodepine og måtte bare dra hjem fra jobb. Det har vart over et døgn nå. Det verker sikkelig i hodet. . . . Ellers er jeg i fin form, kun småkvalm, men ikke noe feber etc :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tror det kan være normalt. Jeg hadde det i over en uke...slitsomt kan man si.. hormonhodepine var det noen som kalte det...

Min histore er jo kort da jeg mistet i uke 6 , men rakk å ha mye hodepine da.

Lykke til :o)

PS. send gjerne babystøv i Letning lier haha :o)

Skrevet

Har 3 barn og har hatt sterk hodepine med alle sammen....særlig den første tiden.

Etter uke 12 slapp den mer og mer.

Vet hvordan du har det,men trøst deg med at det blir bedre.

Masse lykke til.

Skrevet

Hei :) Jeg er nå gravid med min tredje og har denne gangen opplevet flere dager med mer el mindre hodepine. Har tatt det opp med legen som gav meg det rådet at jeg skulle passe på å få i meg nok veske. Dette tror jeg var lurt...for jeg merker nå at hodepinen ofte kommer de dagene jeg ikke har drukket nok. ..og slipper taket hvis jeg drikker..Vi trenger jo mer veske nå enn før svangerskapet.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har alltid drukket minst 1,5 liter vann hver dag, så det er nok ikke grunnen hos meg.

Men, nå ga hodepinen seg og jeg merker at formen er stigende. I morgen skal jeg dra på jobb :-) Deilig å være seg selv igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...