Gå til innhold

En liten konfirmasjonsgave til gutt.... Trenger forslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gir konf.gutten penger, men han skal få en liten ekstragave på 2-300 kr. trenger ikke være en gullsmed gave, men vil at det skal være noe han setter pris på senere i livet. Litt vanskelig med gutt, og en så liten sum, men blir kjempe glad for forslag. Hos en jente ble det et smykke, det er jo mere spennende å sette pris på, men hva til en gutt da?

Skrevet

Varer vel ikke evig, men hva med en ny mobil da? Kamera?

Skrevet

En ferdig fotobok med bilder fra han var liten, eller eventuelt med fammiliebilder?

Mansjettknapper/slippsnål?

Bibelen/Snorre?

Skrevet

gaven skal bare være på 2-300 kroner så vet det begrenser handlinga en del, men han skal få penger som hovedgave, så tenkte vi å gi en liten ekstragave, som han setter pris på senere. Den dagen teller han sikkert bare penger og legger ikke så mye merke til gavene.

Jeg har tatt vare på smykkene og gavene jeg fikk i konfirmasjonen, og de betyr mye for meg. Skulle ønske vi fant noe sånn til han også.

Kunne sikkert kjøpt et smykke til han også, men det er jo ikke noe han har brukt, og kortmappe mister han sikkert etter et halvår. Er det noe han kan ha liggende på en lur plass? :P som er morsomt for å han å se på senere?

Skrevet

mansjettknapper og slipsnål er lurt. men får man det til 2-300 kroner? gjør man sikkert, men får man fine nåler og knapper til 2-300 kr? :P

takk for tips :) er ikke min sønn, men tantebarn ;)

Skrevet

Vet ikke prisen, kun ting jeg tenkte på.

Du kan foresten få en bra kniv eller noe annet turutstyr til den prisen. Det kan kansje være noe, om enn ikke så veldig varig.

Skrevet

har også tenkt på tollkniv, vært innom 2 butikker og der kosta de minste 600 kr, så det blir for dyrt. Men et kjempe godt gavetips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...