♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Mista natt til i går . så da må vi vente litt før vi kan prøve på en ny spire. er så utrolig trist. gjør så vondt. prøvde i 11 pp før den satt håper det ikke tar like mange lang tid denne gangen..
Yo&La+spire Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Uff, all medfølelse til deg:( Vi er "bare" i 4 pp (går over i 5 pp) og eg hadde en sa nå idag (veldig tidlig da, 4 uker eller noe)...utrolig kjedelig når eg var sååå sikker på at det hadde klaffa, og i tillegg roter det opp hele syklusen min...Er bare trist og lei, men håper eg kommer meg ovenpå før eksamen neste uke...orker ikke lese nå... Får bare prøve å holde humøret oppe og tenke at det går nok tilslutt! (forhåpentligvis ikke om så altfor lenge...) Lykke til!
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Huff så trist å høre begge to! Håper spira sitter som et skudd på dere begge snart igjen!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Så utrolig trist! Føler med dere begge to! Jeg hadde en sa i uke 12 i etter 6,5 års prøving. MEN jeg prøver å holde hodet oppe og tenke at noe var galt siden kroppen ville det sånn, selv om det er ufattelig vondt og trist! De sier det ordner seg for snille jenter, så da krysser jeg finga for oss alle. Jeg tror faktisk at det å ha en sa er myyyye mer venlig enn det vi egentlig tror. Selv om det ikke er noen trøst, så er det mange med oss.. Lykke til begge to! Jeg håper det klaffer snart! 2010 blir et bra babyår tror jeg..
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Uff så trist!Håper dere blir gravide igjen snarest alle sammen.. Vet litt hvordan dere har det.Mistet selv i uke 11 for 13 mnd siden... Hold motet oppe.Det blir vår tur igjen:)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 29. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2009 Takk for mange gode ord. ja det blir vår tur igjen. bare håpe det ikke tar for lang tid denne gange også..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Uff så trist da.. Håper spira sitter snart igjen! Vet åssen du har det, tror jeg har mistet nå selv.. Skal til lege i morra!
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2009 Uff så trist er du langt på vei... håper du ikke har det.. lykketil hos legen imorgen
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Nei, er ikke mer enn 4+3 idag i tilfelle.. Klamrer meg til et lite håp om at det kanskje er en tvilling jeg har mistet, siden det er tvillinger i familien.. Eller at jeg bare rett og slett har blødninger.. Men forbereder meg på at jeg har mistet.. Takk!
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 29. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2009 Jeg starte med å blø lyse rosa til att det kom mange klumber da forstod jeg att jeg hadde mista , hadde så vondt i magen og ryggen... ble bare mere og mere. men rart att du må vente til i morgen med å komme inn. jeg ringte samme dag til sykehuset å fikk kommet med en gang...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Har ikke lagt merke til noe klumper eller noe, har ikke spes vondt heller.. Spiller igrunn ingen rolle om det blir idag eller i morra, er jo ikke noe å gjøre uansett.. Ikke ser de noe på ul så tidlig heller.. Men legen snakka om at han skulle henvise meg videre, så jeg vet ikke hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå