Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen falt plutselig litt for navnet Amber - hva synes dere om dette? Navnet betyr "rav", og passer derfor fint til en rødhåret jente (viss mulighet for det da jeg er rødhåret)...

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Sier du Amber eller Æmber? Er en av dere fra utlandet? Jeg syns dette blei litt amerikansk og tv-serieaktig, dessverre...selv om oversettelsen er vakker...

Skrevet

Veldig fint paa engelsk... men i Norge med helnorske foreldre? Hmm, ikke helt sikker paa den..

Skrevet

Minner om Amper.

Klart man blir påvirket når man ser mye på amerikanske tv-serier, men ikke alle navn passer på norske barn.

Skrevet

"Æmber" blir bare mexikansk såpeopera og trashy kioskroman. Men det er i grunn ganske så pent med norsk uttale. Dog litt maskulint.

Skrevet

Sorry, passer ikke på et norskt barn.

Amber Larsen - I think not.

Skrevet

Jeg syns egentlig det er greit med amerikanske navn, på et norsk barn. Også men engelsk uttale. Jeg elsker navnet Harlow! :-)

Tenker litt på Adriana Harlow, men er ikke sikker.

Amber er fint :)

Skrevet

Vi ville sagt Amber, rett frem med norsk uttale :-) Vi er 100 % norske begge to, men har et etternavn som funker like godt på både norsk og engelsk. Vel, navnet er ikke på 1 plass på listen, bare lufter det litt. Så en jente som jobbet i en butikk, og hun het Thea Amber - der vi fikk navnet fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...