Gå til innhold

Tips om bryllupslokaler i Moss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal gifte meg i Moss eller på Jeløya denne sommeren og lurer på om noen kan hjelpe meg med:

1) Tlf. nr. på Druidegården (de jeg finner på nett er ikke i bruk) + tips/råd/erfaringer på dette stedet??

2) Det samme om Arena soom ligger ved Kransen

3) Det samme om Torderød gård.

Jeg lurer for eksempel på: Er det mulig å stå for mat og drikke selv? Mulighet for dans? Pris? Vask? Og alt annet relevant...

Håper noen kan hjepe meg!

Skrevet

Vi hadde det i druidegården for fem år siden. Var veldig fornøyd der. Hadde middagen oppe, og fest nede etterpå. Var ikke dyrt, men husker ikke hvor mye vi betalte. Har dessverre ikke tlf lenger heller. Vi stod for maten selv, hadde leid inn egen kokk. Stod også for det meste av drikkevarer selv. Vi valgte også å få det vasket etterpå, men husker ikke pris på det heller. Andre alternativer er jo balke gård i rygge, og låven i årefjorden. Sistnevnte sted hadde et vennepar sin bryllupsfest, også et bra sted synes jeg.

Har ikke vært på torderød gård, men har hørt at de bare har benker uten rygg å sitte i. Og det kan jo bli litt slitsomt når man skal sitte i flere timer i en bryllupsmiddag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...